by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2761
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


好開心喔..-v- 分類: 未分類

始終都係好耐先再打日記..- -

今日好正..唔洗番學...就可以訓遲d..1起身..屋企就得番我1個- -

訓醒之後..我就落左床開電腦..睇下換換愛出左第4隻未...."其實我諗住未既..不過都睇下.."-口-

點知原來..有啦........"好野..真係開心-v-之後係度睇..好好睇啊..-v-

之後就係度睇lu..睇定第4集..當然係好想睇埋等5集啦..-3-但係冇..不過睇到第4集已經好開心嫁啦+v+

之後諗往睇埋終極一班"..雖然睇過小小..不過我諗down埋都好既..反正暑假都有好多時間睇啦...-v-

最好仲down多d野睇..$v$

之後係度down..down緊個陣就無聊得ja..上左張床到睇書..

睇左唔知幾耐.."半個鐘-9個字"左右啦..落番黎睇下down完未..原來down好了"

就係度睇..睇左唔知幾耐..開勁舞黎玩下..- -其實覺得好厭..- -唔係討厭"只係練下- -

之後其實諗住試下down唔down到"換換愛"..但係唔得..down完個d都唔岩既..- -

down第5集..down完已為可以睇..- -點知係第1集黎..激死- -

仲要係down左幾次唔同既都係唔岩- -所以就繼續睇終極一班"

其實有d想落街既..但係唔想行- -<其實只係想落街買野食- ->

所以1整日都冇落街- -

到左5點幾..開始有d肚餓...就去左煮麵食..

1路食..1路睇..但係都睇唔到換換愛第5集-3-..等下吧..我諗好快又有得睇嫁啦-v-

原來..我就花左1整黎用電腦啦-0-正- -

當然..我有停過既.."1.2分鐘左右- -"我唔會好似1d人咁分迷既..-0-你放心啦- -

不過我覺得考定試真係好正..放鬆曬-v-"其實跟本好放鬆- -..只係成日比人叫溫習- -"

今日既26號真係正-v-ka

不過6.幾左右落過雨..希望你地冇做"落湯雞"吧..

明天繼續努力!!-v-

   

好開心喔..-v- 分類: 未分類

始終都係好耐先再打日記..- -

今日好正..唔洗番學...就可以訓遲d..1起身..屋企就得番我1個- -

訓醒之後..我就落左床開電腦..睇下換換愛出左第4隻未...."其實我諗住未既..不過都睇下.."-口-

點知原來..有啦........"好野..真係開心-v-之後係度睇..好好睇啊..-v-

之後就係度睇lu..睇定第4集..當然係好想睇埋等5集啦..-3-但係冇..不過睇到第4集已經好開心嫁啦+v+

之後諗往睇埋終極一班"..雖然睇過小小..不過我諗down埋都好既..反正暑假都有好多時間睇啦...-v-

最好仲down多d野睇..$v$

之後係度down..down緊個陣就無聊得ja..上左張床到睇書..

睇左唔知幾耐.."半個鐘-9個字"左右啦..落番黎睇下down完未..原來down好了"

就係度睇..睇左唔知幾耐..開勁舞黎玩下..- -其實覺得好厭..- -唔係討厭"只係練下- -

之後其實諗住試下down唔down到"換換愛"..但係唔得..down完個d都唔岩既..- -

down第5集..down完已為可以睇..- -點知係第1集黎..激死- -

仲要係down左幾次唔同既都係唔岩- -所以就繼續睇終極一班"

其實有d想落街既..但係唔想行- -<其實只係想落街買野食- ->

所以1整日都冇落街- -

到左5點幾..開始有d肚餓...就去左煮麵食..

1路食..1路睇..但係都睇唔到換換愛第5集-3-..等下吧..我諗好快又有得睇嫁啦-v-

原來..我就花左1整黎用電腦啦-0-正- -

當然..我有停過既.."1.2分鐘左右- -"我唔會好似1d人咁分迷既..-0-你放心啦- -

不過我覺得考定試真係好正..放鬆曬-v-"其實跟本好放鬆- -..只係成日比人叫溫習- -"

今日既26號真係正-v-ka

不過6.幾左右落過雨..希望你地冇做"落湯雞"吧..

明天繼續努力!!-v-

   

2007 年 6 月 9 日  星期六   雨天


預祝呀儀生日-v- 分類: 未分類

今朝成日都係度打比呀儀..因為都唔知出唔出去- -

之後差唔多1點就出去lu..我地首先去唱K先..

搵路- -點知搵唔到...之後又行左好耐..係超個隻- -

之後終於搵到間..yeaH-v-但我同呀儀都冇帶身份證..

只可以用學生證..如果去到個間一定要身份證..我真係死- -行咁耐..

不過好彩可以用學生證..不過要等15分鐘.."所以我就同呀儀過左去對面個間"許留山"食野la-v-

正呀~~-v-真係好好味-v-不過呀儀成日都同x×y傾電話..- -真係- -"

我地食得都幾趕下- -冇得慢慢碳"- -

食完..番番去..睇下到我地未..但原來未-□-仲等多陣++早知食慢d..ha"

去到..我地織卡去點歌lu..不過要等我地研究下個搖控先..ha勁闊-v-

之後點左好多歌-v-好正1齊飲fruit punch"-v-唱唱下好急- -去次所..差d唔識番- -ka

之後唱唱下呀儀又話急..到佢去..佢出左去一陣..打左黎- -佢話唔識番-0-  係"c22"呀- -

之後佢終於番到..之後唱唱唱唱..佢又同xxy傾電話-3-

之後可以有多杯野飲.,.都係2杯fruit punch+v+飲飲下..唱唱下,..又急-v-ha

今次呀儀去先- -佢終於識番黎la..之後到我去..我都終於識番..ha..-v-

唱多陣......lalalalalala``唱完..我地就走番旺中行街lu..

行去個陣..好彩呀儀有帶姐-v-tHx曬..

去到..入去..呀儀竟然見到Mr King"係度..仲係正面行過黎-0-見到我地..<但我見唔到佢既..-0-?>ka

本來諗住去影貼子相.."不過冇>0<

係度周圍行..比呀儀見到有大口仔公仔..+0+所以我咪諗住同何雯甲$送比呀儀..當比佢既生日禮物"..

本來講好左..但係呀儀了話唔想要...><唔知點解..- -

<其實個陣我都好想買隻史迪仔..因為只係80蚊炸..又好大隻=3=不過都係冇買>- -

之後我同呀儀去到一間買3既..見到都幾靚..+v+

最後我買左4件..呀儀買左3件..-v-ya之後我又買左條頸練..心心++

行左好耐..之後諗住走去朗豪方..諗住去食滿記食野堂晚餐..+0+但係都係唔好- -

番番東chung食M記..番去個陣呀儀又係度同xxy講電話..-0-

番去個陣好支力- -之後係全彎線有得座-v-

番到去..經過個個嘖水池......諗起..不如沖水啦.................................哇~~-v-

真係想沖呀..wo..呀儀都問..係咪真係沖..-v-

最後決定..真係沖呀-v- +0+之後我同呀儀施住手..1....2...3...沖呀~~~~哇..

濕曬呀..-v-不過好正a..-v-haha..好好玩..ka

沖完..之後就番屋企lu..點知- -

屋企冇人..又唔記得帶key- -my god-0-之後就去左契麻到令kry..好彩姐..

番到屋企就係到試3..-v-又係度同呀儀傾電話la....

 

                        係12點織卡sd信息比呀儀同佢講生日快樂先-v-

                                                        要快過xxy先得-v-

HAppY  BiRthDaY!!-v-