今朝成日都係度打比呀儀..因為都唔知出唔出去- -
之後差唔多1點就出去lu..我地首先去唱K先..
搵路- -點知搵唔到...之後又行左好耐..係超個隻- -
之後終於搵到間..yeaH-v-但我同呀儀都冇帶身份證..
只可以用學生證..如果去到個間一定要身份證..我真係死- -行咁耐..
不過好彩可以用學生證..不過要等15分鐘.."所以我就同呀儀過左去對面個間"許留山"食野la-v-
正呀~~-v-真係好好味-v-不過呀儀成日都同x×y傾電話..- -真係- -"
我地食得都幾趕下- -冇得慢慢碳"- -
食完..番番去..睇下到我地未..但原來未-□-仲等多陣++早知食慢d..ha"
去到..我地織卡去點歌lu..不過要等我地研究下個搖控先..ha勁闊-v-
之後點左好多歌-v-好正1齊飲fruit punch"-v-唱唱下好急- -去次所..差d唔識番- -ka
之後唱唱下呀儀又話急..到佢去..佢出左去一陣..打左黎- -佢話唔識番-0- 係"c22"呀- -
之後佢終於番到..之後唱唱唱唱..佢又同xxy傾電話-3-
之後可以有多杯野飲.,.都係2杯fruit punch+v+飲飲下..唱唱下,..又急-v-ha
今次呀儀去先- -佢終於識番黎la..之後到我去..我都終於識番..ha..-v-
唱多陣......lalalalalala ``唱完..我地就走番旺中行街lu..
行去個陣..好彩呀儀有帶姐-v-tHx曬..
去到..入去..呀儀竟然見到Mr King"係度..仲係正面行過黎-0-見到我地..<但我見唔到佢既..-0-?>ka
本來諗住去影貼子相.."不過冇>0<
係度周圍行..比呀儀見到有大口仔公仔..+0+所以我咪諗住同何雯甲$送比呀儀..當比佢既生日禮物"..
本來講好左..但係呀儀了話唔想要...><唔知點解..- -
<其實個陣我都好想買隻史迪仔..因為只係80蚊炸..又好大隻=3=不過都係冇買>- -
之後我同呀儀去到一間買3既..見到都幾靚..+v+
最後我買左4件..呀儀買左3件..-v-ya之後我又買左條頸練..心心++
行左好耐..之後諗住走去朗豪方..諗住去食滿記食野堂晚餐..+0+但係都係唔好- -
番番東chung食M記..番去個陣呀儀又係度同xxy講電話..-0-
番去個陣好支力- -之後係全彎線有得座-v-
番到去..經過個個嘖水池......諗起..不如沖水啦.................................哇~~-v-
真係想沖呀..wo..呀儀都問..係咪真係沖..-v-
最後決定..真係沖呀-v- +0+之後我同呀儀施住手..1....2...3...沖呀~~~~哇..
濕曬呀..-v-不過好正a..-v-haha..好好玩..ka
沖完..之後就番屋企lu..點知- -
屋企冇人..又唔記得帶key- -my god-0-之後就去左契麻到令kry..好彩姐..
番到屋企就係到試3..-v-又係度同呀儀傾電話la....
係12點織卡sd信息比呀儀同佢講生日快樂先-v-
要快過xxy先得-v-
HAppY BiRthDaY!!-v-
|