嗯........真係又已經好耐冇打日記..其實唔係唔記得..只係唔想打- -sor
嗯嗯..講番星期5第1當中史..校長竟然黎睇我地上堂- -嚇親-0-
睇黎校長黎睇我地上堂我地個班係特別靜dd-v-ka睇黎個個都忍左好耐 當然包括我-0- ke"
校長終於走..同校長講完bye bye.."校長1走..個個就織卡唔同曬..kaka..真係忍唔住-v-
之後個堂就係到講笑..唔同曬..-v-正
小息留左係班同何雯玩-v-成日係度打黎打去-v-e+真係好少去小食部..唉 就黎忍唔到la.....-o-
度中文堂林純1話我地好識做戲..多謝 - -睇黎只係佢唔識做戲姐-v-ke
之後要小測..唉..都麻麻..- -識d唔識d..
之後又"咬手瓜"- -yeah..win左-v-正
到數學..1d明1d唔明..- -個何雯又唔教我- -衰到死..之後悶得仔..係何雯隻看到畫左個笑哈哈 ..哈哈-v-"
之後so sir無lala行左過黎..我都唔知- -拍我張枱..話"識唔識a?!"
哇..嚇死我la...... .- -"我更係唔識la..- -"
之後呀sir叫我做左前面個頁先...++"但係我做到差唔多最尾個條數..唔識- - 算- -
到食飯....都到幾飽下..不過唔好食= ="
又到小息..又同何雯打..- -打下打下..跌左落地..頂佢個肺- - 死何雯-v-" 繼續..- -
英文堂..個個mr.乜"- -又黎..不過我都係係本聆聽到填顏色- -好花
到週會..勁悶- -係度講咩統計"= =關我地咩事a- -個個人d頭髮"形"到乜咁= =
佢1講完..個個係度YEAH!!!!!拍曬手..好笑-v-ka因為佢終於講完..ke
之後比a sir話左幾句..就可以上番去lu..
我同a儀又織卡走..-v-番去玩電腦-v- |