by Pets!
Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!
   
                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                                

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

 

 

 
tracy00073
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
跳繩日--------------...
去旅行
攰攰攰..zzz
2天的陸運會
總結..
文章分類
全部 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
BB留言板
cici留言板
macy留言板
no$留言板
我ge留言板
我的留言板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 147
留言總數: 35
今日人氣: 0
累積人氣: 2758
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


真係有排等la.. 分類: 未分類

今朝早好眼訓..  可能係因為琴日12點幾1點先訓-0-"

做好曬d野..打比a儀話e+落去..出到門口..我家姐叫我- -

我番番去..佢問佢張成績表係邊..- -我都唔知..搞到搵左幾耐下- -

遲左落去..落到東馬..原來呀儀都係岩岩落到黎..  好彩-v-

番到去唔洗排隊-v-正閱讀堂都冇睇- -

終於到左PE堂la..-v-好yeah.何雯比左d野我睇..>w<仲送左張比我-v-多謝何雯

落到去諗住好好玩..- -點知..好無聊..係度拋波...- -接波- -唉

仲話下個再下個禮拜就可以打波喎- -大佬..2個星期喎- -有排等 救命-0-

小息..去左買野飲..<檸茶>- -之後呀蚊蚊話上去-0-咁我飲得好快- -

點知飲左唔係好多就冇飲lu..唔緊要la......++上到去何雯比另1樣野比我睇...好靚aaa>w<ke

中文堂..真係好悶..冇上堂..係度畫畫...無聊到爆la- -

科學堂..係度做功作紙- -

好悶a......令到我真係差唔多訓著......zzz- -

 

2007 年 5 月 4 日  星期五   晴天


白痴-v-ka 分類: 未分類

嗯........真係又已經好耐冇打日記..其實唔係唔記得..只係唔想打- -sor

嗯嗯..講番星期5第1當中史..校長竟然黎睇我地上堂- -嚇親-0-

睇黎校長黎睇我地上堂我地個班係特別靜dd-v-ka睇黎個個都忍左好耐 當然包括我-0- ke"

校長終於走..同校長講完bye bye.."校長1走..個個就織卡唔同曬..kaka..真係忍唔住-v-

之後個堂就係到講笑..唔同曬..-v-正

小息留左係班同何雯玩-v-成日係度打黎打去-v-e+真係好少去小食部..唉就黎忍唔到la.....-o-

度中文堂林純1話我地好識做戲..多謝 - -睇黎只係佢唔識做戲姐-v-ke

之後要小測..唉..都麻麻..- -識d唔識d..

之後又"咬手瓜"- -yeah..win左-v-正 

到數學..1d明1d唔明..- -個何雯又唔教我- -衰到死..之後悶得仔..係何雯隻看到畫左個笑哈哈..哈哈-v-"

之後so sir無lala行左過黎..我都唔知- -拍我張枱..話"識唔識a?!"

哇..嚇死我la.......- -"我更係唔識la..- -"

之後呀sir叫我做左前面個頁先...++"但係我做到差唔多最尾個條數..唔識- -   算- -

到食飯....都到幾飽下..不過唔好食= ="

 又到小息..又同何雯打..- -打下打下..跌左落地..頂佢個肺- - 死何雯-v-"  繼續..- -

英文堂..個個mr.乜"- -又黎..不過我都係係本聆聽到填顏色- -好花

到週會..勁悶- -係度講咩統計"= =關我地咩事a- -個個人d頭髮"形"到乜咁= =

佢1講完..個個係度YEAH!!!!!拍曬手..好笑-v-ka因為佢終於講完..ke

之後比a sir話左幾句..就可以上番去lu..

我同a儀又織卡走..-v-番去玩電腦-v-

2007 年 5 月 2 日  星期三   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼: