2006 年 4 月 21 日 星期五  |
| SCHOOL LIFE |
可能昨天上學太累了,都沒時間打日記,
這兩天都是跟rine,stella上學,
她們都遲到,害得我兩天也六點半起床!靠
夏季校服很涼爽,一身輕飄飄的感覺,
但配起我這個頭髮好怪喔= =
明知有PE堂我卻忘了帶襪,防曬,止汗。
最後我那件藍社社衫也忘了帶回家,今天又忘了拿,
救命啊!如果星期一也不回我就要穿回綠社社衫。
今天勉強地把MATHS TSA卷和ASSIGNMENT做完,
還借給黃曦晴,MARTIN抄,好滿足有人抄我功課。哈哈哈
下星期三要考TSA了,希望不要抽中我!!!!(今晚要好好祈禱-0-)
|
| 刊登時間︰2006-04-21 04:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| 生無可戀 |
晚上得到katie一句贈言 生無可戀,
也許是對的吧,聽到這四個字總有點感觸。
每天做著毫無義意的事,
就算想做一件事都是三分鐘熱度,半途而廢。
很多事都會推到"明天"才做,可是到了那個"明天"一樣是不會做。
除了失敗外,還有什麼更動聽的形容詞來形容自己?
想深一層, 我跟 垃圾 沒分別吧!
(或許在看我日記的人都有同感自己也是垃圾= =)
早幾天做了一個決定,
我不知道是對還是不對,
我知道這是自私的行為,
但除了這個方法外我不過我該怎辦,
不過很多謝她們支持我任何決定,
希望真的可以快點做回普通朋友。
我暫時只可以說一聲 對不起 |
| 刊登時間︰2006-04-19 11:03 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| 戀愛盒子 |
好野!好野!好野!好野!好野!
開心死啦!!!!!!!!我終於有戀愛盒子首歌啦....
太激動啦呢一刻,好好好感激kit sd左呢首歌比我....
開心到就黎喊出黎................................................
我已經o係幾個月前放棄左呢個game,
其實都玩左一年半,
本身玩新server玩到全server第一咁滯,
之後無啦啦同左最勁果個server合併,
激氣到放棄唔玩,
由第一變為廿幾,真係好唔甘心,
(打機都係為左滿足感姐....咁玩落去冇意思)
所以我係完全將隻game del左,ac都比晒人
哈哈...好似真係衝動左d
唔知點解呢幾日好想玩番呢隻game,
但之前game入面d fd又好多唔玩,要番工或者溫書冇時間,
咁又係,打機真係好晒時間,之前我都用左好多d時間同心機落隻game度,
最後,咪又係唔玩。
而且隻game又係要收錢,都幾貴下,
之前都係因為有時所謂既小天使買比我玩,
但自己亦用左好多錢....
而且身邊又冇朋友陪玩,好似都有少少悶
唉,所以而家聽番呢首歌有特別大既感觸.......
<戀愛盒子-你是我最真的情人> |
| 刊登時間︰2006-04-19 06:24 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|