我有朋友 我有世界 我不是你便利商店
 
2006 年 4 月 21 日  星期五   晴天


SCHOOL LIFE

可能昨天上學太累了,都沒時間打日記,

這兩天都是跟rine,stella上學,

她們都遲到,害得我兩天也六點半起床!靠

夏季校服很涼爽,一身輕飄飄的感覺,

但配起我這個頭髮好怪喔= =

明知有PE堂我卻忘了帶襪,防曬,止汗。

最後我那件藍社社衫也忘了帶回家,今天又忘了拿,

救命啊!如果星期一也不回我就要穿回綠社社衫。

今天勉強地把MATHS TSA卷和ASSIGNMENT做完,

還借給黃曦晴,MARTIN抄,好滿足有人抄我功課。哈哈哈

下星期三要考TSA了,希望不要抽中我!!!!(今晚要好好祈禱-0-)

 

刊登時間︰2006-04-21 04:54 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


生無可戀

晚上得到katie一句贈言 生無可戀,

也許是對的吧,聽到這四個字總有點感觸。

每天做著毫無義意的事,

就算想做一件事都是三分鐘熱度,半途而廢。

很多事都會推到"明天"才做,可是到了那個"明天"一樣是不會做。

除了失敗外,還有什麼更動聽的形容詞來形容自己?

想深一層, 我跟 垃圾 沒分別吧!

(或許在看我日記的人都有同感自己也是垃圾= =)

 

早幾天做了一個決定,

我不知道是對還是不對,

我知道這是自私的行為,

但除了這個方法外我不過我該怎辦,

不過很多謝她們支持我任何決定,

希望真的可以快點做回普通朋友。

我暫時只可以說一聲 對不起

刊登時間︰2006-04-19 11:03 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


戀愛盒子

好野!好野!好野!好野!好野!

開心死啦!!!!!!!!我終於有戀愛盒子首歌啦....

太激動啦呢一刻,好好好感激kit sd左呢首歌比我....

開心到就黎喊出黎................................................

 

我已經o係幾個月前放棄左呢個game,

其實都玩左一年半,

本身玩新server玩到全server第一咁滯,

之後無啦啦同左最勁果個server合併,

激氣到放棄唔玩,

由第一變為廿幾,真係好唔甘心,

(打機都係為左滿足感姐....咁玩落去冇意思)

所以我係完全將隻game del左,ac都比晒人

哈哈...好似真係衝動左d

 

唔知點解呢幾日好想玩番呢隻game,

但之前game入面d fd又好多唔玩,要番工或者溫書冇時間,

咁又係,打機真係好晒時間,之前我都用左好多d時間同心機落隻game度,

最後,咪又係唔玩。

而且隻game又係要收錢,都幾貴下,

之前都係因為有時所謂既小天使買比我玩,

但自己亦用左好多錢....

 

而且身邊又冇朋友陪玩,好似都有少少悶

 

唉,所以而家聽番呢首歌有特別大既感觸.......

<戀愛盒子-你是我最真的情人>

刊登時間︰2006-04-19 06:24 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


tracy0913
暱稱: tracy
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
END
.
.......
沒上學
東方茱麗葉
訪客留言
最近三個月尚無任何留言