2006 年 4 月 17 日 星期一  |
2006 年 4 月 17 日 星期一  |
| 是愛嗎 |
宮首主題曲實在太好聽,
perhaps love(是愛嗎)
不知是何時 我已記不起
思緒開始 因你而混亂
偶爾的想念 不斷遞增
開始慌張的 這顆心
也許沒什么 只是我多慮
我不斷提醒 自己的模樣多么勉強
是愛嗎? 如果你和我一樣就說明已開始了
心總是想要愛你
想要全世界都聽見似的大喊
為什么我現在才聽見 OH~~
為了讓彼此相遇 此刻才找到愛
如果我想要說明我心意
只能讓你成為我來感受我的心
已在你心里
就象我的心中已經有你
也許我們
已經被彼此馴服
是愛嗎?如果你和我一樣就說明已開始了
心總是想要愛你
想要全世界都聽見似的大喊
為什么我現在才聽見
為了讓彼此相遇 此刻才找到愛
想想看(想想看)這么多的瞬間里面(里面)
曾有那么多的心動
遲到的時間 用我更加愛你作補償
讓我們一起 把只能回憶的記憶當作禮物
不要再從我身邊離開
哪怕只一瞬間
請在我身邊停留 OH~
我是多么的(是如此深深的)
愛著你(只愛你) 已經 ~
可惜只有呢首歌既MP3,放唔到落日記做BG MUSIC
|
| 刊登時間︰2006-04-17 03:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 16 日 星期日  |
| 唉 |
加油啊你地,
快d考好d試,揀到你地想讀既科!
我都預左呢十幾日你地實會少on msn,
我都可能真係悶到痴筋。
我會做你地背後既小女人默默支持你地,哈哈哈...
我都鼓勵左你地好多日啦,
如果考唔到好成績就絕交啦
唔好影衰我(講笑)
fanfan快d做晒hw啦,你唔洗掛住我架,最多你考完試我等你放學請你食蛋
lip,kit你地唔好打咁多機啦,aoc都唔係咁好玩姐,巨商玩玩下都幾悶下
加油加油加油x10000000000000000 |
| 刊登時間︰2006-04-16 08:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|