2006 年 5 月 14 日 星期日  |
| 我要屙 |
芒果芝士蛋糕真係好容易。可能技術唔好,整出黎都幾嘔下。
每咬一淡就覺得自己肥左幾十磅,忌廉,牛油,芝士乜都入晒個肚度,究竟幾時先消化完?
好想肚痛將個蛋糕一次過屙晒出黎,最好屙埋今朝早餐琴晚晚餐d食物。
太大負擔啦個肚,日夜食唔停,唔怪得減唔到肥,又懶又唔做運動,pe堂又嫌熱又唔郁,究竟我想點?
講真我都幾羨慕一d食極唔吸收d人,食乜屙乜想肥都幾難。
係喎,究竟個蛋糕係整比媽咪定係整比自己?做乜我食左咁多既==自己攞黎衰
|
| 刊登時間︰2006-05-14 04:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| 不爽別看 |
只是嘆息一下,不喜歡我這篇日記內容的男生可以刪掉這個日記的視窗吧!免得把你們氣得噴血。
全世界的男生也不好 全世界的男生也花心 全世界的男生也易變心 全世界的男生也會說曖昧說話 全世界的男生也愛美女 全世界的男生也愛身材好的女生 全世界的男生也有機心 全世界的男生也愛撩女生 .......
他們太多不好,真的很討厭全世界男生。
沒錯,世上不會有完美的人。
我不是完美,你不是完美,他不是完美,她不是完美,它不是完美,牠不是完美。
自己能夠做的,只是好好反省自己,好好思考一下改善一下。
突然很大感受打下這篇萬無目的的日記。
男生分類:
1.花心多情一次溝幾條女 2.淆底怕丑中意人又唔講
3.周圍同人講講曖昧野最後話係當FD 4.為左拍拖而拍拖
5.中意時咪搵你囉 唔中意就當你係草
(我唔知我分得岩唔岩,我只係憑我有限既見識而分,而且呢D只係我個人見解,你唔鋸我都冇計-.- )
唔該呢D男仔好好反省自己,最終得到過又係咩?
對全世界的男生都失望,可能我還沒找到好一點的吧,就算好一點的也不輪到我。
書上總是說處女座追求完美。對!我100%同意
|
| 刊登時間︰2006-05-13 09:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 12 日 星期五  |
| 醉清風 |
喊過的 來合唱
會治療創傷 光捧變虛弱
隨即撇棄途上 戀愛也一樣
還未見過 全年演出的個唱
轉堂時我們不斷高歌這曲,只是無意中哼起,噗!
-----------------------------------------------------------------------------------
在性敏感的tsa試卷中看到一句句子,笑得我差點兒拍爛桌子。等我把它記下來回味一下:
圖書館守則:
不可以攜帶寵物或狗隻到圖書館,失明人士帶導盲太除外。
(哈哈哈,笑到我痴線,盲人點會去圖書館呀?都睇唔到d書,而且帶導盲犬去果度屙尿咩?仲有將個"犬"字寫成"太"字,你係唔係白痴架?)
------------------------------------------------------------------------------------
有時候,
真心的說話被人看為說笑,
說笑的說話卻被人看為真心。
而我,說多錯多。
說笑也該小心一點吧!
是我想得太多,
猶如飛蛾撲火那么沖動。
最后........
還有一盞燭火, 燃盡我!
曲終人散,誰無過錯? 我看破......
|
| 刊登時間︰2006-05-12 07:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 26 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|