2006 年 5 月 11 日 星期四  |
| 失常人是你嗎? |
每天上學放學在車廂,都感到萬分無奈。
那一個個很麻甩的麻甩佬,很失常的失常的老伯伯,很智障的智障中年人士...簡直就是討厭 厭惡
早上總會遇著那個失常老伯伯,是否因為我們太有緣?他總在我附近出現,每停一個站他轉幾圈,靠!他不動會死的嗎?他那跟我差不多的身高,令我不轉身,一轉身分分鐘初吻也失去,多叫人害怕。
放學的麻甩佬,智障中年人士 真的....想一巴摑死他們,車上那麼多空位不站但又愈靠愈近,別人移動一步他又移,口中又說著不是人話的說話。願世上的男士變得正常一點= =
班上最流行什么?傳紙仔,誰喜歡誰,是假的!
|
| 刊登時間︰2006-05-11 09:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 10 日 星期三  |
| 瘋狂芭蕾舞 |
PE堂,馬騮搶球,搶唔到既馬騮,結果係...老師比幾秒時間任打-口-
仲有林嘉瑤教既芭蕾舞,我地將佢瘋狂化,
得到PE LEUNG一句唔知串定係讚美說話:你地上PE都係度跳舞,唔怪得拎獎啦
跳完仲要跑,雖然今次淨係跑一圈,但都跑到我半死,再次跑包尾= =
包尾包尾包尾包尾包尾包尾包尾包尾包尾包尾..差唔多次次都係我,好唔鋸!
呢排唔知點解好似幾中意飲珍珠奶茶,雖然D珍珠好難吞,又滯到暈,但都比我咬爛,原來最好飲都係朱古力味= = |
| 刊登時間︰2006-05-10 09:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 9 日 星期二  |
| EVAPORATION |
曬死,快溶掉。痛苦的早會和放學漫長的道路把我蒸發了!
如果現在問我在這時候想做什么,我會想拿一枝箭把太陽射死。
今天把麻豆任務完成,真的辛苦4位組員。
本來調位跟女色魔坐,但最後變了跟KATIE坐,後面還有性敏感,

張小敏別難過。 |
| 刊登時間︰2006-05-09 05:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 26 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|