2006 年 4 月 19 日 星期三  |
| happpppppy birthday |
黃曦晴我祝你生日快樂
(其實我想讚你,但我諗唔到有咩讚美說話= =)
|
| 刊登時間︰2006-04-19 12:06 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
| 死 |
今日已經係星期二,過埋聽日,後日就番學,
我乜都未預備好(除左校裙)。
我d書考完試之後唔知飛左去邊,
我d maths一題都未做過,
岩岩聽peace先知仲有隨筆剪報閱讀報告(嘩頂好想爆粗)
我地組果件衫又係整都未整過,
我d文具又係考完試就消失晒,
就連手冊都唔o係屋企,
星期4係day幾又唔知,
我地班首火熱動感lalala更加一句都未唱過,
真係多到數都數唔晒,淨低最後一日假可以做得d咩?
所以我選擇放棄,乜都唔做,等死..呵呵呵= =
我呢個假做左d乜?我真係自己都唔知。做左rubbish?
果件事,得到rine同peace支持,我會繼續.......................... |
| 刊登時間︰2006-04-18 10:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 18 日 星期二  |
| 燙校裙-0- |
後日番學,咁快又放完復活節假,
今朝將2條夏季裙都燙好,星期四就算好凍我都好要夏季啦,
忍左條冬季裙好耐下。(因為條裙要成日燙,唔燙就會變咸菜,但夏季好少燙都ok)
|
| 刊登時間︰2006-04-18 11:42 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|