*||無聊傢伙的細Blog子_||\/`

 
 
 

行左好多路!!!!!!!!!

   

今日去左mk!!!12點幾出門口....去青衣城等霞霞!!!!!等緊霞霞個時見到一班人去camp(當然識嫁la)....見到霞霞la....咁就上去等車!!!勁耐都未黎!!!!

去到荔景....搵埋彤彤就去mk la!!!!到左....殺入旺中!!!!越行越多人!!!!因為都3點幾lu....D人放學行街.....跟住去左兆萬la....諗住影貼紙相!!!但係多人.....咁就去左潮特la.....入到D精品店...霞霞一見到D野貴...就話走lu....睇者又無叫佢買!!!!

跟住去返兆萬la....行個時見到一間樓上漫書!!!上左去睇!!!!跟住影貼紙相la....影完又去旺中...因為我要買衫呀!!!!屋企無衫著.....跟住買左2件唔係咁T o既T-shirt!!!!!行完都6點幾lu....

咁就返home la....今日收獲有...2件T  1條褲  6粒耳環.....仲有1個袋!!!!!!都不行死左....琴日又行!!!今日又行!!!!!!!!

刊登時間︰2006-04-11 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



tracy102
暱稱: ]|||__*牙蔓__||/▍
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
KaTy日記
癲既日記
樊樊日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容