|
|
|
行左好多路!!!!!!!!! |
|
今日去左mk!!!12點幾出門口....去青衣城等霞霞!!!!!等緊霞霞個時見到一班人去camp(當然識嫁la)....見到霞霞la....咁就上去等車!!!勁耐都未黎!!!!
去到荔景....搵埋彤彤就去mk la!!!!到左....殺入旺中!!!!越行越多人!!!!因為都3點幾lu....D人放學行街.....跟住去左兆萬la....諗住影貼紙相!!!但係多人.....咁就去左潮特la.....入到D精品店...霞霞一見到D野貴...就話走lu....睇者又無叫佢買!!!!
跟住去返兆萬la....行個時見到一間樓上漫書!!!上左去睇!!!!跟住影貼紙相la....影完又去旺中...因為我要買衫呀!!!!屋企無衫著.....跟住買左2件唔係咁T o既T-shirt!!!!!行完都6點幾lu....
咁就返home la....今日收獲有...2件T 1條褲 6粒耳環.....仲有1個袋!!!!!!都不行死左....琴日又行!!!今日又行!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-11 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|