|
|
|
悶死左!!!!!!!!!!!! |
|
今日7點半就醒左lu.....好悶!!!!!!
家姐8點幾醒左!!!!!!打電話叫人起身......有異性無人性呀!!!!!>< 重色輕妹呀!!!!!!!!!呢D咩係家姐囉..........跟著就一個人.....好悶好悶!!!!過左一個鐘又一個鐘.........到左4時幾!!!!!!叫彤彤打俾我..........傾電話!!!!!!!討論下....點解佢地會懷疑呢???? 仲搵左個疑犯.........一ON..就審佢!!!!!!!!
到到食飯......家姐唔返!!!!!食飽.....樊樊打黎.....諗住3line搵個人........點知打左好多次都搵唔到佢......咁就send多次e-mail俾佢la!!!! 唉!!!!呢個假期唔得閒......星球一又考察lu.....不過一定好好玩!!!!!!!!!!
|
|
刊登時間︰2006-04-08 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|