|
|
|
忙到死!!!!!! 今日易易生日 |
|
今日搭車....去到消防局!!!!!塞車......預左遲到!!!!!D知7點9到左長發....仲勁慢行返去!!!!!返得上去都打鐘lu.....
地理堂....好悶!!!!好眼訓!!!!bio....牙sir播ETV.....又唔就開喎!!!!樣衰左la.....小息!!!!平時一樣......數學堂!!!!!小測!!好似好易..但係錯左好多..........不過都合格!!!!
lunch.....要1:30返到去搵魏碧蓮!!!!!去ok食個包!!!!再食D野.....咁就返學校la.....返到去!!!去左更衣室一陣......出到去!!唔見左癲癲同katy....唔知去左邊!!!!好啦.....搵左魏碧蓮la....陪埋樊樊去搵miss leung!!!!仲俾miss leung屈左放學去改卷!!!!!好la...忙左陣!!!!坐低左一陣....俾彤彤拉左出去!!!!幫佢俾野人.........入到去....好無奈囉.....個條友係到玩緊!!!!!我叫都未叫佢.....就俾第二個趕左出門口!!!!!唉....好無奈囉!!!!=='' 咁無就開窗俾佢la.....完成任務.....返班房!!!!!
返到去.....好嘈!!!!!因為底褲無返!!!!樊樊過左黎坐.....跟住勁係人玩!!!!!但係又好爆笑囉......笑到我好痛!!!!!!>< 跟住又鋤D...就係咁過左兩堂la.....又俾個人勁食糖!!!!!!!!!!
放學la....彤彤又好忙.....我又要搵miss law!!!!跟住又上去搵miss leung喎!!!!!!好忙..........上到2樓!!!!改卷la.....F.1 F.2 D字呢...靚到佢!!!!!!跟住高力恆又煩住晒喎!!!!!!!!好想打佢囉.......改完la4點7!!!!同樊樊去左源發!!!!跟住搭車.....樊樊返school..BBQ!!!(我都好想B呀.....)
|
|
刊登時間︰2006-04-07 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 197 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|