| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|

唉./.\...又冇上p.e堂喇''又去左106喇..黃焯詩呀!!你唔可以再係咁嫁喇..唔要再去106呀..跟住小息...跟住eng..教reported speech.嘩好難呀..shit'跟住小息..b.k..test呀..做唔哂>/\<點算好,,,跟住lunch食完飯又要做服務今..仆街\/\唔做得唔得嫁!!!做完跟住上中文..zzzzzzzzzzzzzzzzzz'''放學喇...去左電腦室搞個個power point!!!跟住返屋企..玩電腦...玩到7點幾食飯''跟住see the tv,,11點幾就訓luuuuuuuuu''''''''
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今朝1早就俾人1嘈醒左''10點咋..shit...跟住玩電腦la..12點呀eee打電話黎...話佢要黎!!咁佢地1兩點就黎到.____咁佢地係我屋企食lunch'''3點幾到我同呀e就同我d表妹去公園玩...玩到4點幾到la...去左借碟睇.....見鬼10同娃鬼回云睇!!!幾好睇____跟住都7點幾lu..食飯,,,睇殘酷1叮la...跟住佢地去luu..咁我就係屋企睇新紮cccc妹...跟住傾電話仔______sleeping””zzzzzzzzzzzzzzzz
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日係星期55呀..好野!!聽日唔洗返學””我愛呀〕講返今日丫....唉上music''要揀歌黎考試呀...死la,,手手都唔岩我唱ge’’又冇詩歌wor..fuck**揀左朋友呢手歌囉.,最後...上Is...小息喇....跟住係Eng........小息''唉~maths..係到釣魚..哈.跟住lunch喇..仆街喇..要做服務令呀...屌..又要企.又要抺枱..真係勁唔想做..算..是但抺兩下..就搵老c簽名就走..跟住係中文.要test呀..ok難la..都唔高分得去邊嫁喇..then____s.s|| mt今堂講蕉呀...答中問題有蕉食..he2’”我都幾鍾意食蕉嫁!放學..有褔音茶座呀...諗住無聊就去左..嘩有好多野食呀’’可能今次係最後1111!次la..有西瓜..蕉.orange..哈密瓜..cookies.仲有野飲..學校幾時變得咁富佬呀!跟住返home....see tv..玩電腦...食野..zzzzzzz
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|