tracy1112
暱稱: 〝詩2=)*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
505
301
225
224
唉唉
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
rain呀..我愛呀!!!!
Image hosted by club.nate.com
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 47
今日人氣: 3
累積人氣: 2016
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

        

今日一起身..就e經好緊張..跟住諗唔洗驚la...晏就先到我!!!!跟住返學..約左同可樂1齊返' 'XD,,,返到佢2樓見到希雯..佢話我都要開會...下...咁入去聽LA...聽完返課室..跟住呀SIR話我同ms woNg係雙黃..痴線嫁..跟住落去睇人比賽..the first比賽係初級合唱,,,哈..有野睇...咁手先係韻婷同zoe..好似唔係好掂咁..可能朝頭早...跟住係小yan佢地...好有台風呀好呀!!!跟住係希雯佢地..勁搞笑,,,希雯支咪冇聲...哈...跟住呀珠..唔洗講...掂哂la...但婷2有d......跟住係高級合唱...ok好睇.....左右為難.....分手快樂...他都不愛我...1拍兩散...跟住係.....初級合唱...好好聽...到高級獨唱..又係和田裕may.佢唱歌個係咁’留’係咁’留’好似傻左咁..waka.....放小息..放完..聽d中4唱歌....好痴線囉....4言成班...成班得幾個人唱咁...到4信喇.....都ok..但係呀莫子奇咩都慢過人嫁wor..上台la..做動作la...he..放lunch....冇點食飯...because緊張....等到點8去教員室搵ms wong...mswong話點10係2樓等...咁我就去左後台既化妝間到玩..跟住出返去搵ms  wong..跟住ms wong幫我化妝...化完就去3樓準備..到聽完2言成班唱完就落去2樓後台等出場..到ms  ng喇..死就到我..勁驚tim...msng唱完..c儀都介紹左我出場.但我都未出得...because冇人俾咪我...shit..跟住有個人姐刻走過黎俾支咪我咋...唱唱,..唱到最後喇..走左音呀...唱完有d失望呀..唉....到頒獎喇...alld獎都好似頒錯哂咁...唔理喇..到c生喇....講no.3係最後1課..我就開始驚..死la...會唔會no.2係我or張sir個個呢???跟住我就聽到好似係mouse love rice..我都唔知..聽到d人叫我先知....走上台攞獎...個1刻唔知點咁..開心又唔開心咁!!!!!no.1唔洗講a..咪係ms  ng囉....../\/\'咁我落返去坐la..好多同我講’你    攞左金像獎wor..有咩感受???'都白痴嫁....咁我冇理佢....跟住留係到'英'相’!!!跟住見到有好多人喊...呀!我知做咩喇...因為2言成班攞大合唱geno.2..so個個都係到喊....搞到我地都有d唔開心tim∼跟住去左食野..食完.同韻婷去左mk行街..去完返屋企..食野..睇電視.玩電腦..sleeping....**咁就過左1個咁開心既日子lu~~

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   



不安        

今日返到去..就知道我地班唔入''''有d失望呀!!!!!不過算la~上堂..上中文....跟住小息....上堂上堂上堂上堂上堂....放學...好開心呀...去左採排....見到d f.4好似好勁咁樣....good,,,,,,跟住..就黎到我採...我就肚唔舒服...shit..忍住咁唱落去.....help’’’跟住..睇人唱歌,,,小珠唱得好好聽呀...呀小yan佢地班人又好有台風wo..好掂ar...then..聽到lisa.小珠佢地唱獨唱..就冇lala係到喊...痴左線ar....跟住走la..去左食野..食完返屋企...睇電視...食野..練歌....sleeping..................**

分手快樂**''''

我無法幫你預言 委曲求全有沒有用
可是我多么不舍 朋友愛的那麼苦痛
愛可以不問對錯 至少有喜悅感動
如果他總為別人撐傘 你何苦非為他等在雨中@


泡咖啡讓你暖手 想擋擋你心口里的風
你卻想上街走走 吹吹冷風會清醒的多
你說你不怕分手 只有一點遺憾難過
情人節就要來了 剩自己一個
其實愛對了人 情人節每天都過#

分手快樂 祝你快樂 你可以找到更好的
不想過冬 厭倦沉重 就飛去熱帶的島嶼游泳
分手快樂 請你快樂 揮別錯的才能和對的相逢
離開舊愛 像坐慢車 看透徹了心就會是晴朗的
沒人能把誰的幸福沒收 你發誓你會活的有笑容*


repeat@ # * # *
你自信時候真的美多了

 

  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   



愉快        

今朝1返到學校..緊係姐刻去睇結果la..點知..未公開...頂'''喂住..上p.e堂...去詔去睇下有冇la...有我呀..我姐刻好似痴左咁....5月冇試過咁開心嫁!!!!!!!!嗯...跟住上堂..上堂...上堂......放學喇..跟住同heiman係我地課室練歌....老鼠愛大米呀!!!我要+油先得喇!!!!...練到5點30就走luuuu!!!!返到屋企..玩電腦..跟食飯....seetv...........................................................

 

  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]