|
今日要返學喇!!!唔想返~返到去上左兩堂eng跟住小息同mi
ss kim練歌!!!!!哈哈..miss kim唱歌把聲好鬼得意
呀!!!!跟上兩堂maths..小息.上多兩堂...lunch喇~食傻
食到1點5ir就話要落去...fuck"""未食完呀!!落到去...話搭9先到我地..頂!咁同呀laam同可樂落左地下食野...
點知..呀laam個包朱古nic琳哂..跟住去返tuck sh
op換返...上多兩堂..放學喇..shit...比賽呀.好驚t
im....幸好我唔係no.1姐...死la.有好多勁敵呀..
點算????算...我放膽去..死就死...唔知點解..
上到台..1dddddd都唔驚..仲係到笑tim!!!!!
唱完之後..d人就話我唱得好聽..都開心返d..但都好擔心入唔入
到決賽...希望得喇!!!之後返屋企..食野...電腦..see the
tv..唔講喇..睇電視!!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日1o點起身...就玩下電腦咁’玩到1點幾..就同細佬落左街.陪佢cut頭髮.
.and我還碟.點知係間髮型shop坐成個幾鍾先有人幫我細佬cut頭髮..白痴嫁
跟住見到d人cut得咁靚...自己又想cut wor.條友仲幫埋佢jel埋頭呀.
幾型呀.跟住返到屋伕企.玩電腦..搞下我個日記咁.he2.搵到好呀fi同呀gill
既相.好靚呀.我愛呀’’跟住又轉下手歌咁.其實都唔知轉咩歌好?????
跟住同呀小茵傾下ic蕉咁....好野..小茵放左我俾佢相想落佢...wakaaka,,,,,,,
跟住就食飯.....嗯..唔講喇..see the tv...
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
嘩...今日真係熱到我就黎死喇............
講返今日先....今朝玩電腦la...玩玩下...就冇得玩
then媽打話要落街...咁我無聊就落街陪下佢~哈哈.落街借左隻碟返黎...瘦身呀....
真係幾好睇wor...又係講d精神分裂個ddd..睇得多會唔會自己都變埋呢??
哈..
係屋企玩下電腦...傾電話..聽下歌咁...就過左111 1個下午...
唔講喇睇電視呀!!!!!
可惜他有女朋友 周麗淇
他都不算很有趣
為何我遇見別人都悶極入睡
碰見他 總是自然 談下去
讓人幻想可以後 談下去 結入成伴侶
*可惜他有愛侶 還可怎麼爭取
投契極 得不到世人的允許
常常望著 別人幸福 令我更唏噓
難道世界上美男 全部被捕
漏網的跑到哪裡 男生稍一可取
全已是 某君的夫婿或愛侶
仍然像我的 未嫁的 又愛得起誰
唯一 符合理想的得七歲
他真的有點似我
旁人要是太悶時 安靜地就坐
看見他今夜突然 圍著我
話題像剪不斷地 圍著我
我又怕什麼
Repeat *
然而像我的 未嫁的 又會分到誰
誰想凡是舞會都單身去
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|