| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
冇野想打.....有d想作病既感覺呀........
他約我去迪士尼 kellyjackie @ Royals
兜過幾個圈 看木馬旋轉 美夢似是遙遠 仍埋藏著繾綣
快樂旅途中 有沒有熱戀 看著這入場券 如同尋獲溫暖
笑問你 你話連夜候票再多的困倦 也不怨 似在平靜地說出 絲絲的愛戀
畢生也願記起 香港迪士尼 煙火璀璨夜晚定會很美
坐咖啡杯 溫馨記憶 旋轉中細味 天邊星宿也沒法比
今天心碎或痛悲 只需要記住陪伴在你身邊有米妮
始終可以幸福地 沉迷在美夢裡希冀
要是你 決定明日伴我去闖天與地 會很美 故事延續下世紀 一生都記起
不必理是與非 不需要顧忌 穿梭堡壘內陪伴我嬉戲
米老鼠 比精品店的美 輕輕靠近 都可使我快樂跳起
當 身邊掛著相機 假使到最後還未望到不准你別離
可知心裡正準備 無緣合照亦抱緊你
公主與白雪都 不需要羨慕 因可跟你在長夜裡擁抱
見阿拉丁 本想說聲坐飛氈 卻又不可媲美你待我好
星空不算是太高 假使有你在旁陪伴我一起每段路
可將一切記心內 明日共你愉快傾訴

[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日係星期三...有v.a堂...今日可樂佢地對我好返dd!!!唔想成日忽冷忽熱..ok嗎???今日係令我勁憎yst同死周carmen囉....死人頭黎嫁...好憎佢呀...針對人ge∼∼唔鍾意你呀..唔想上你堂呀!!講返今日la...死人yung sir話我test corr d答案唔岩..要我抄書!!!頂..得罪佢ddd咩呀...白痴嫁..抄咁多..個時真係好想喊wor...唉...跟住lunch喇...都唔好過..要做服務令..屌..幸好要音樂學會.哈好野...但2點1又要落去抺枱...屌..落到去..個miss唔係到呀.當值呀..點算呀..唔理喇..抺左先...石sir見到我枱呀..yeahhhh!!上完v.a堂就走落去搵石sir簽返張野...跟住放學...仆街..未抄書呀..抄抄下..死人周carmen就過黎捉我過去dict..shit,,咁算la..過囉.係咁出cat..點知佢話要90分wor..我咪話囉...咁難點識個d la...跟住葉tak杰幫我..so我就得...過返班抄..抄完交...跟住走lu....玩電腦.....食飯.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|