又隔左日冇打~~我已經好努力架啦``((鬼叫我懶咩=3="))好想好似以前日日打,,冇可能!!!呵呵~= ="
今日早上約左晴..老公仔去吉野家[[抄]]]功課^^" 番學打排球 ya!~ 越黎越鐘意打波**打完波就上堂--上PE堂個陣打籃球,,被老公個波打到隻腳損左/0\ T.T"
放學又要合唱團,,星期五,,六又要表演啦..★期五係因為馮晴小學黎參觀,,☆期六就係唔知咩咩家長咩-0-" 開開下聲..阮生話爵士舞要揀人表演,,我地就去左爵士,,點知來揀住__下次先喎++我地跳左陣舞又跑番上去唱歌﹏
放學個陣同琳..“數一數二”,,球嫂,,老公仔,,仲有..((唔記得叫咩名))打波,,6.幾番歸^^

|