~嘩~今日好大雨牙``雖然大雨 但係心情好好多^^ 今日早上自已番,,係學校門口見到林少少同希汶>33<" 上左好多堂~~Miss Lee早退ar,,,Miss Chow 上左黎..睇《十萬
個為甚麼》既卡通=3=" 有d無聊 -0-,,,,體育堂我冇上//唔舒服,,惟有睇佢地上囉'''落左堂,,,係時候要做功課啦]]""我唔駛補測^^v 我數學87分!!{但係70分合格==''[]
凱晴把遮爛左.,,,所以我要送佢番歸\\\\佢唔見左條鎖匙牙 -3333- 好慘呀佢...跟住我就去搭地鐵番屋企 超大雨呀 **變左 [[ 落湯雞雞]\\]]*番到屋企換33..全身濕晒牙>0oo0< 食完野就做埋D功課..好快做完^^ HApPy**牙,,完,,,
Nik 既閃字↓

仲有好多架``但係唔夠時間``下次再俾大家睇下~~
|