今日同瓊瓊去宣小拿畢業光碟 係圓玄個度等,,,見到佢喇!!好熱 去商場嘆下冷氣先~~嘆完 去宣小^^ 瓊瓊剪左頭髮 好靚
@@ 去到宣小先知2點先有得拿=3= 又去商場行下]]]見到芷君佢地 好奈冇見>2< 行到2.幾啦 去宣小 又見到佢地五個 拿完
見到yan姐姐同幾個老師^^ 個個都話我地變左==''我邊有變啊??瓊變左姐]]] 拿完就去淘大影相相啦 影左每人幾十蚊'' 我D$$啊!影得都ok既...瓊瓊巧靚!! >3< 影完就周圍行下[[悶]]] 去瓊家玩玩 瓊買左個眼仔啦**幾靚架!但係裝唔到 又要去商場 陳敏&瓊就送我番歸^^TH×
番到屋企反電腦 食飯 玩msn 打日記 沖涼 訓得啦==''

|