今日早上番埋最後一日既學 放學同林少*去9龍灣同藍田Yeah!!食冷麵&糖糖@@林少*話食左我d糖肚痛=3=又唔見我肚痛>2<'' 同佢坐地鐵番歸'' 去到將軍澳地鐵站 同佢傾有好多爆笑野 狂笑=-= 跟住同佢係樓梯玩『猜樓梯』雖然好低能,但係幾好反 (打和=3=) 番到屋企,瓊call我 原來佢8號番左黎啦 但係我竟然唔記得 SOR** ~`成段時間玩電腦~`夜晚食完飯同陳伯傾電話==''都唔知講左D咩.,..,講左好奈、•• 我本黎已經當個{單}野冇發生過 重新開始==''點知我見到佢個日記 就覺得.....[唔講俾你地聽''']]] 突然之間 覺得升左中學 冇咩FD*好驚T^T 我一定要識多d FDFD** 又覺得小學既朋友離我好遠...(除左幾個) 無論發生咩事,我都唔可以cRy架

|