°×*﹏世界上最具威力的話有兩句,*=] ▇"[*同樣有三個字,___* ..---•×同樣令人難以啟齒。-*-×--= ︱…*一句是「對不起」,.``×◆ ★〞×╳另一句是「我愛你」。°*..■
早知面試同第一志願都寫宣中啦,咁就應該得架,唉~好蠢啊我!!後悔中•••希望入到以上其中一間喇!但係彭彭同POLly同香瓊都話今年王華湘唔收宣小學生,好驚呀!!
祝我:
入到一間理想既學校!!^^加油!
今日係惜別會啊!講真,真係有D無聊....今日個個賤人*有係度寸我〔地〕※黑人憎!!我地落左去大禮堂唱歌啊~好好聽!!!返學之後,同左好多人一齊影相~HaPpY ! 之後,我同菁菁、彤彤、瓊瓊去左彭彭hOME玩~跟住就去左將*廣*玩〔捉E 因〕,好好玩Ar,但係好累架!玩玩下,我同瓊瓊(個陣我地一齊做捉)見到《愛情魔髮師》既其中一段(個段好好笑嫁),之後停低睇左陣,佢地三個仲係度跑緊....俾彤彤見到我地•••之後就繼續玩啦!!(•v•)我地去左個唔記得叫咩既餐廳食野,幾好食架! 返屋企個陣,同彭*、彤*、瓊*佢地影左好多相啊!!