°×*﹏世界上最具威力的話有兩句,*=] ▇"[*同樣有三個字,___* ..---•×同樣令人難以啟齒。-*-×--= ︱…*一句是「對不起」,.``×◆ ★〞×╳另一句是「我愛你」。°*..■
今日一早就起身做功課=3=巧悶啊!!嗚嗚•••唔想做啊{被阿媽逼}唉....//跟住做左一陣,就cAll我表弟黎玩.......=='''被佢搶左我個女黎玩(我個女=我部電腦)唉!慘~慘~慘~到左夜晚,我同Dad同我表弟唸住去書展,但係我想睇電視,所以就唔去啦-3- 哈哈~我係電視迷!!而我表弟就係電腦迷!! 其實我都想去書展架,我想買多D書睇啊 不過...睇電視重要d!哈*
前幾日係學科測驗(即AT),數學{都ok既};英文{麻麻地喇};中文{幾好啦}!跟住都冇咩發生,有幾日冇打日記,因為唔得閒啊!!最近好忙,個個Miss俾左功課我地做,〝巧〞難啊D英文!!!!上個個電腦英語班,簡直係玩電腦,個d人都冇咩理我地!我地4個FD又坐埋一齊,咪係度玩囉!部電腦成日H**,個D人又過黎睇,不過其實係我地搞到咁....唔知點講,總之好好笑!!(好似係度玩緊個d人咁)
我同林少放學個陣,有個阿婆問我地路喎[]]我地驚係※心大心細※,不過我覺得冇咩可能啦~~ 哈哈'''