°×*﹏世界上最具威力的話有兩句,*=] ▇"[*同樣有三個字,___* ..---•×同樣令人難以啟齒。-*-×--= ︱…*一句是「對不起」,.``×◆ ★〞×╳另一句是「我愛你」。°*..■
今日又要番學~~仲有幾日就番完啦!本黎後日再番架,但係中五放榜 so我地提早*聽日番!! 一放學 就同林少*去厚德商場行左陣(-^v*-) 我地就一齊去『吉野家』度食飯 正!! 食牛肉飯 食完我就陪佢番屋企拿功課黎我屋企做 {抄==''} 【做】完之後就反電腦 冇反過=3= 淨聽歌同玩鋤大D 一開始係我win嫁 但係後來....玩完鋤D就玩..(唔識打) #算# 一邊玩就一邊笑 都唔知發生咩事 勁多搞笑野 笑爆咀! 例如:林少*話唔知點叫我阿媽好,佢問我:「你阿爸姓咩?」佢話唸住叫我阿媽做{劉太}==''我姓劉,我阿爸就梗係姓劉啦=2=(其實叫姨姨咪得囉'') 哈哈 笑到我死>0< 呵... 玩牌都玩到頭暈 勁]]] 玩到7.幾 佢要走喇 bye* 我就去洗白白=='''' 咁就過左一日~~
今日9.被表弟叫醒== 成日都係咁 唔理佢 訓到10.幾 起身!! 同佢反電腦 到12.幾,瓊瓊係大陸打過黎 傾左陣~^^happy
同dad&表弟食KFC 正!! 但係好熱氣>2<''' 見到姨媽同表妹 佢地又eat KFC 一齊!!DAD走左 買野俾阿媽食 食完就同佢地行下 悶~~ 我地去左....度反 成個場差唔多比我地阻住= ='' D人唔罵^v^ 玩完就去call林少*睇下佢黎唔黎我屋企 但係6.幾 媽咪唔俾,,,,'' 聽日先黎喎 好ar *o*v