°×*﹏世界上最具威力的話有兩句,*=] ▇"[*同樣有三個字,___* ..---•×同樣令人難以啟齒。-*-×--= ︱…*一句是「對不起」,.``×◆ ★〞×╳另一句是「我愛你」。°*..■
今日阿媽一早就同姨媽去醫院 被佢嘈醒 唔理!再訓^.^ 嘻嘻... 訓到9.半 起身啦! 睇電視 點知冇野睇 好悶 係張床度 唔知做咩好>9< 等左好奈 終於有電視睇喇!YEAH!! 睇完就食野啦 突然好想睇演唱會=='' 咪睇番以前個D囉!都幾好睇喎@@ 睇完阿媽番黎 佢好支力啊~so訓覺囉!我好肚餓/\/阿爸買野番尼食!正!!食完反電腦(nvn) 反左陣 息機 食飯同睇左陣電視 再開電腦=3= 玩完就沖涼啦 沖完又左睇電視==''(好無聊)
今日冇咩特別,又係一早就番學 番埋星期五就唔洗再番喇 Yeah!! 今日個Miss同我地講: 如果中一可以考到全級十名或者二十名以內,可以轉間好既學校! 佢仲話甲子年d學生一年衰過一年]] ==''邊有老師叫自已D學生轉校架... 放學就去買飯 答地鐵番 勁狼狽 因為....﹝唔話你知••勁孺>3<〕
今日係心怡生日!↓同佢講...
同埋希望樂怡快D番黎香港^^