今日一早就要起身番學 約左凱晴* 厚德既sev*等 [我以為我到先...點知佢好快到左=2=]]唉~ 未做完功課 {抄} 哈哈^6^
放學啦!!同林少*一齊番歸••番到屋企 睇左一陣碟 林少就打黎叫我出去陪佢.... 我地就去左¬藍田┌ Yeah!! 食冷麵 正!! 懷念中••• 走個陣好大雨 又大風 我把遮爛左 嗚...>3< 唔制啊!! 出街先3號風球 番學又唔見發咩咩風球 急死我啦 ==" 個天都玩野! 走左先唔落雨 =o= 不過,我都要去將廣幫mum還碟 {唔想去'''} 去到將廣 員左個布旬食 好味!!差唔多到屋企既時候 又落雨=8=
番到屋企就開電腦玩啦 林少*又call 我出去"反" 唔去 好累喇\\
玩完就....然後就....最後就zzzzzz啦^w^

|