〝所謂的[]|\*愛.>/"找不到`)*!
今日又要番學 ~ 唉 ,,唔想呀** 早上約左晴係m記等 番到學校,,,見到cc同希汶 林少仲未見
到//唔等佢啦``因為早上巧大雨 所以唔洗早會^^YEAH!! 上到班房,,好多人喎 我仲係坐番個個
位=3=" 小息個陣 陪詩c,,希汶&晴去校務處買校章 見到我個班既某個靚女,,同佢傾左陣 原來佢陪
鈴買校章 跟住佢地出晒黎 我地成班番班房 鈴真係好靚呀~*又高喎 高我3cm >3<" 去到班房 差唔多成班一齊反'''' 女VS男 ==" 我前後左右都識喇^^v 勁多野派 ... 傳個個file 佢
地“蚊”唔到個條紙仔寫名==" 但係我一蚊就蚊到=2= 某某人話我有『萬{有}引力』...被佢吹脹,,,\\
老師要我同斜對面個個調位 好野!隔離係女架!! 第二個小息個陣 叫玉去睇下翻板既佢-0-''' 唉~~之前選左個咩咩合唱團>8< 唔掂唔掂...-333- 睇黎都入唔到架啦
跟住臨放學個陣 又要影班相``煩'' 搞到遲左三個字放 放左學之後,,,同玉去食飯,,厚德好多人,,,,,番尚德食///]] 本黎唸住探老師 後黎冇 同佢去左<一哥>食福建炒飯 好味!!! 同玉係個度食完就傾計 傾左超奈 走人** 去大眾睇野@@ 阿媽cal*我番歸 ~~閃~~
番到屋企 反電腦,,睇keroro... 食下午茶 食完又反 ,,,,,,,
到夜晚 晴打黎 一齊睇下拿咩書上堂=v= 得三本要帶 聽日又係放12. yeah ,,]][[ 但係後日要正常上課 仲有體育堂ar 希望落雨啦-0- 唔制啊 唔要番學...
|