°×*﹏世界上最具威力的話有兩句,*=]
          ▇"[*同樣有三個字,___*
                 ..---•×同樣令人難以啟齒。-*-×--=
       ︱…*一句是「對不起」,.``×◆
          ★〞×╳另一句是「我愛你」。°*..■
                                       

tracy1167
暱稱: 雯
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-01
2007-06-18
2007-06-04
2007-05-27
2007-05-18
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


2006-09-04 分類: 未分類

〝所謂的[]|\*愛.>/"找不到`)*!

 今日又要番學 ~ 唉 ,,唔想呀** 早上約左晴係m記等  番到學校,,,見到cc同希汶 林少仲未見

到//唔等佢啦``因為早上巧大雨 所以唔洗早會^^YEAH!! 上到班房,,好多人喎  我仲係坐番個個

位=3=" 小息個陣 陪詩c,,希汶&晴去校務處買校章  見到我個班既某個靚女,,同佢傾左陣 原來佢陪

鈴買校章  跟住佢地出晒黎  我地成班番班房 鈴真係好靚呀~*又高喎  高我3cm >3<"  去到班房  差唔多成班一齊反'''' 女VS男 ==" 我前後左右都識喇^^v  勁多野派 ... 傳個個file    佢

地“蚊”唔到個條紙仔寫名==" 但係我一蚊就蚊到=2=  某某人話我有『萬{有}引力』...被佢吹脹,,,\\

老師要我同斜對面個個調位  好野!隔離係女架!! 第二個小息個陣  叫玉去睇下翻板既佢-0-''' 唉~~之前選左個咩咩合唱團>8< 唔掂唔掂...-333-  睇黎都入唔到架啦

  跟住臨放學個陣 又要影班相``煩''   搞到遲左三個字放  放左學之後,,,同玉去食飯,,厚德好多人,,,,,番尚德食///]] 本黎唸住探老師 後黎冇 同佢去左<一哥>食福建炒飯  好味!!! 同玉係個度食完就傾計  傾左超奈  走人** 去大眾睇野@@  阿媽cal*我番歸  ~~閃~~

番到屋企  反電腦,,睇keroro... 食下午茶 食完又反 ,,,,,,,

到夜晚  晴打黎  一齊睇下拿咩書上堂=v= 得三本要帶 聽日又係放12. yeah ,,]][[ 但係後日要正常上課  仲有體育堂ar  希望落雨啦-0- 唔制啊  唔要番學...


2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天


2006-09-01 分類: 未分類

  今日係第一日番學  一D都唔緊張==''  可能因為有凱晴,,C詩,,希汶陪掛^^  早上約左晴、詩、玉去厚德個間老麥 俾凱晴抄功課=3=  見到阿菁,,彭彭,,,彤彤 佢地都係抄功課>2<'' 凱晴有幾“版”未做完 但係我地又差d遲到 所以佢就抄唔晒 唉~~]]甲子年要7.58分之前番到學校 慘[[" 好彩今次冇遲到 仲有好多人遲過我地-333-v 早會個陣  有個女仔暈左 有幾個都唔舒服,,  上到課室 老師調位 超煩*-* 我前面兩個係女既 隔離係個色魔==''講笑姐 係男仔一個 同佢三唔識七=="後面一男一女//     悶 悶地就要放學啦 放學同玉去等瓊瓊佢地 見到個唔想見既人T.T超想打佢==" 跟住就同玉去藍田 食冷麵]] 佢就整電話 整番好喇 80蚊喎 跟住就同佢搭地鐵  同佢係地鐵度反猜樓梯 超爆笑 有幾個人行過個陣 我地就扮冇野 佢地走左之後 我地就繼續玩啦 哈哈**  ~~完~~[唔想打喇]]