°×*﹏世界上最具威力的話有兩句,*=]
          ▇"[*同樣有三個字,___*
                 ..---•×同樣令人難以啟齒。-*-×--=
       ︱…*一句是「對不起」,.``×◆
          ★〞×╳另一句是「我愛你」。°*..■
                                       

tracy1167
暱稱: 雯
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-01
2007-06-18
2007-06-04
2007-05-27
2007-05-18
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天


2006-08-19 分類: 未分類

  今日係迎新第二日~~本黎早上約左林少*見唔到人>3<  同凱晴番^^  '' 今日係玩game ar ,,,幾好玩既••我覺得定向最好玩@v@ 又可以識到幾個人  又可以玩喎++正!!!個組長係宣小架以前  男仔尼嫁** 唔掂啦佢帶隊  猛禁被d人話佢,,,佢好似好唔happy  bor,,,,識到個翻板林少玉^^  兩個超似 ]]] 本黎同鈴一組架唸住  點知被佢隔離個d人溝左=0=  頂~~

放左學同林少*去吉野家食野  見到吳希汶....  跟住又同佢去吉之島睇野-3-  好好反^^ 哈哈'' 聽日番大陸啊  唉''打唔到日記住喇=2=  你地搵唔到我住啦••

 

2006 年 8 月 18 日  星期五   晴天


2006-08-18 分類: 未分類

【晨早流流』又起身番學  今日係迎新日既第一日  迎新日都有兩日=3=  今日係模擬上課,,聽日就係有得玩遊戲^^   今日約左凱晴係商場門口等** 好驚...要睇下分到咩班   Yeah!!我同凱晴、詩c同吳希汶一班 -v-  係A班呀!! 應該係精英班掛==''  林少*唔同班啊  嗚嗚••佢係B班呀@^@  我地有3個班主任  佢地教A班中,,,英,,數^^ 我鐘意教中文個個##好好人>3<''  上到去  坐低,,我都係同凱晴坐 詩詩同希汶坐我地前面^v^ 我地一開始去左禮堂度聽野{悶]] 跟住小息,,終於見到林少**啦  小息完就上番去班房  要影學生證相啊 唉''=3=  唔想影,,, 樣衰... 我係17號ar 凱晴又係15號••隔左一個...16號...不過係一個靚女^^〈林x鈴〉影完相  我同凱晴唸住去溝佢架,,,但係最後都冇(v^v) 影相之前//我地係個度食飯  超爆難食==''  食到想嘔-0- 個Dxx(唔識打-3-) 本黎係可樂味 竟然有陳皮味架=='' 仲要溶到係陳皮水>2<  勁難食!!

  放左學 同林少*去吉之島行左陣  好搞笑呀^^  \\我同佢次次笑親  都笑到收唔到=='' 次次都俾人望住晒  望咩望>0<  跟住就坐地鐵番屋企 啦   ~~完~~

     

有個FD話作首歌俾我唱^^ 我叫左佢作合唱,,我唸住叫埋瓊瓊一齊唱!!