【晨早流流』又起身番學 今日係迎新日既第一日 迎新日都有兩日=3= 今日係模擬上課,,聽日就係有得玩遊戲^^ 今日約左凱晴係商場門口等** 好驚...要睇下分到咩班 Yeah!!我同凱晴、詩c同吳希汶一班 -v- 係A班呀!! 應該係精英班掛=='' 林少*唔同班啊 嗚嗚••佢係B班呀@^@ 我地有3個班主任 佢地教A班中,,,英,,數^^ 我鐘意教中文個個##好好人>3<'' 上到去 坐低,,我都係同凱晴坐 詩詩同希汶坐我地前面^v^ 我地一開始去左禮堂度聽野{悶]] 跟住小息,,終於見到林少**啦 小息完就上番去班房 要影學生證相啊 唉''=3= 唔想影,,, 樣衰... 我係17號ar 凱晴又係15號••隔左一個...16號...不過係一個靚女^^〈林x鈴〉影完相 我同凱晴唸住去溝佢架,,,但係最後都冇(v^v) 影相之前//我地係個度食飯 超爆難食=='' 食到想嘔-0- 個Dxx(唔識打-3-) 本黎係可樂味 竟然有陳皮味架=='' 仲要溶到係陳皮水>2< 勁難食!!
放左學 同林少*去吉之島行左陣 好搞笑呀^^ \\我同佢次次笑親 都笑到收唔到=='' 次次都俾人望住晒 望咩望>0< 跟住就坐地鐵番屋企 啦 ~~完~~

有個FD話作首歌俾我唱^^ 我叫左佢作合唱,,我唸住叫埋瓊瓊一齊唱!! |