| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 12 日 星期四  |
| 2006-10-12 |
分類: 未分類 |
- 今日統測數學牙,,麻鬼煩''妖~統測完聽日咪又係要測四個驗,,.包括:IS默書、ENG,,ENL,,IS測驗]]頂佢``今日音樂堂Miss冇番,,個代課黎遲左好奈=3=" 搞到我地No.1組係班房門口企好奈 -0-''' NO.2組就好啦,,上普通話堂{係班房]},,老師終於黎喇,剩番8分鐘=.= 係oRAr個間班房睇[[豬]]"無聊囉!!
- 放左學,,合唱團:;唔想去呀>222<" 超煩個miSs//又惡喎``見到都想打佢 -333-",,我琴日去左爵士舞啊,,我點鬼知你琴日教D咩姐,點識讀d雞腸aR,,話`話~話 被人罵得好冤枉囉/0\
- 唱到個喉嚨都冇埋 T3T" 唔制啊,,我覺得爵士舞好反勁爆超好多= =" 細佬好好笑牙跳得,,惟惟就好喇,,條仔每個月俾千5蚊佢駛喎!!佢就gOoD喇**
- 勁爆多功課,,做到傻左..超遲食飯牙我++食食下,,陳世mINg打黎,,[[打黎混吉=3=" 講笑姐}]]},,我仲差數工聽日[參]]考人地^^
11月6號 我換過張相,,哈哈••樣衰衰..食煎堆=3="
|
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 2006-10-07 |
分類: 未分類 |
嘩嘩~好奈冇打喇喎 調左位一個星期度"/同[[王子]坐-333-" 我都唔想咁叫佢架,,, 同佢坐有D唔慣Ar 我要同番miNg姐坐牙!!! 唉~** 琴日係中秋,,煲"燭"哦!~ 巧巧反牙^^ 今日本黎約左林少出去玩,,但係後黎阿媽唔俾啊-0- 要統測喎++未溫過,,功課都未做完--唔想做囉@2@"剩番d難既聽日做,,但係聽日又約左daD去配電線,..今晚睇左『女王的教室--天使墜落』超好睇!好想睇惡魔降臨阿..我覺得個個扮十7歲既女仔./幾靚囉**跟住
阿媽番黎啦,,食野:::沖涼:::訓覺覺豬zzZZ`~~


|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 37 | »
|