今日同牙媽,李太,舅母,芬姨,牙丁一齊飲茶。好奈都冇見佢地喇!!牙丁今日都放假wo!得我同佢先係細路仔!我悶得滯同牙媽講話出去買雜誌,牙媽比左$20。牙丁都同我一齊去,我買左本新Monday,臨走之前,老闆問我[小妹妹,要吾要膠袋牙??]我聽完之後好無奈禁話[吾洗喇!吾該!]佢竟然話我係"小妹妹"wo!跟住牙丁佢狂嗌我"小妹妹",我明明大過佢,佢仲嗌我做"小妹妹"!唉!多得個老闆牙!