今日8:00起身,8:50出門口去樂湖站等holly,跟住返返學校。我去左可樂廠,我買左一套啤啤熊(2隻),$25,都抵ge!唉∼
返左黎學校係12:30p.m,提早左30分鐘,我就順便搵埋我細佬返屋企。返埋屋企係1:00左右。差吾多2點vivian打比我問我去吾去圖書館,我話去,我地2點鐘就係圖書館等。
我去到圖書館等左1-2分鐘,佢就黎左,我同佢一齊借左6本書,3本做功課,3本係野食書,之後我地去左sky,我拎下之筆,睇到支筆,有隻吾知咩物體,即刻拋左支筆,嚇到我死。
晚上,同牙媽+牙爸去左元朗,8:21先返黎!!
好忙牙,聽日去買BBQ野食!
|