好悶呀∼∼∼∼∼∼
我而家先知道原來放棄一個人唔係一件咁易既事, 我試過好多次想放棄佢∼原來我係唔得架 放棄我真係可以咩∼本來我想試下去鍾意第二個男仔啦∼ 但係到最後都係鍾意返佢∼佢對我黎講係咪咁重要呢!
去左佢屋企∼∼
星期一
過埋今日聽日又要返學啦!放完中秋節假啦! 又要返學啦∼我諗住今日會有人約我出街架 點知又要自己係屋企悶 唔係對住電腦就係訓∼我就悶死啦! 我好想每日都好似前兩日咁 可能我就會好悶心呀! 我諗阿俊就算佢真係返黎既話∼ 佢都唔會搵我呀∼就算佢搵我,咁又對我有咩好處 不過我真係好想佢會搵∼如果係既話可能我係發緊夢 我唔想去發夢呀!如果係真既就好 我記得我之前同佢講咩如果:佢就答我有如果就冇結果 有冇結果都唔緊要呀!最重要係而家姐∼ 算啦∼都係唔好再去諗佢啦!佢搵唔搵都係佢既事 唔好再去諗啦
中秋節快樂
今日夜晚無啦啦有一個好耐未見既fd打俾我約我出街呀! 佢係7點幾打黎架∼約我去公園玩∼行上行落好累呀 個度有隻狗仔好得意架∼我摸過佢呀 我好早就好想買黎養啦!不過d狗仔好貴呀 要成千蚊先買到呀!如果大陸可以帶狗仔落黎香港就好啦 我一定會買∼因為大陸個d都唔過100蚊既∼ 我見過大陸個d狗仔呀!都係一樣咁得意架 我想抱住個黎訓呀!我只係想要一隻細細隻既狗仔就得啦 如果好大隻既話∼就唔得意啦!都唔知呢度俾唔俾養∼ 如果真係唔俾養既話咁點呀!
好玩呀∼∼
我同我小學既朋友既BBQ,去左清水灣玩 我地玩到好夜先返屋企呀!不過都唔緊要呀∼ 都玩得幾開心,不過佢d fd我都唔識既 好似怪怪地咁∼夜晚就係沙灘玩∼ 都好累下架∼到第二日隻手就有d痛啦∼ 痛都冇所謂呀!最緊要玩得開心咪得囉