人體奧妙展
今日我地去左紅磡都會廣場,原來裡面係講人體之解讀,入面既野全部都係真架,不過就好恐怖,我好想知佢地點樣去解剖,我地幾乎睇到想嘔,睇到最後原來仲可以用去捉摸佢。哈哈∼∼∼最初我既心情好緊張呀~起初我仲以為入面既野係假架,誰知是真架,到最後我地都無捉摸到∼可能因為我太驚既關係呀! 再見了!!!