我唔做啦~
今日我同我既fd去油麻地個邊池織個份工∼ 去到個度個d人望住我池織∼好似好鑑介∼ 池完之後就同個fd去左附近行下 跟住8點幾搭車返藍田∼同佢個fd傾左都好耐∼ 咪係10點幾先返到屋企囉!池左既感覺好好呀!
好無奈∼∼∼∼∼∼
大家唔好意思我尋日無黎寫日記∼係因為我返工返到好累呀!就快想唔做了∼好辛苦呀!可能會去搵個第二份啦!我咁大個女都唔鍾意去受人地既氣∼我唔會去頂佢∼講真我真係好想去罵佢∼但係我唔可以只係理自己∼而唔去理其他人∼就係因為我表哥個朋友唔知遲d會唔會因為我而搞到大家唔開心我唔想佢地係因為而搞到大家唔開心∼受人地既氣原來真係唔係好好受咋∼機乎想喊出黎∼但我又唔可以比其他員工知道呢件事∼唔通真係要大家唔開心咁過咩∼雖然有好多人對我好∼我都會去好好珍惜佢地其實有時我個脾氣同阿俊一樣都係唔係好好咋好容易會發脾氣∼有時d野真係要去忍架∼我聽講有一句說話叫(忍一時風平浪靜退一步海闊天空)無論有咩事都要去忍∼不過我就忍得好辛苦啦!我呢個人表面上好似好開心∼但其實我唔係架, 我要去做一個好堅強好勇敢既女仔∼我唔可以做d野出黎,係俾人睇唔起架,咁會令到自己好無面架∼
唉∼∼∼∼∼
今日就好好多絛尋日咁累∼ 尋仲要搞搞下遲左放工呀! 好慘好慘呀∼都做得開心呀! 但係遲d就唔知啦!會唔會咁開心呀∼ 不過就有d悶∼都唔緊要呀!最重要係做得開心姐
累累累∼∼∼∼∼∼∼∼
如果我今日唔返工既話∼ 我諗我都係你屋企玩電腦咋∼ 如果係咁就悶死我啦! 今日係返工之前同個朋友去左九龍灣影相 之後就去左返工,又好似尋日咁 不過就無尋日咁累啦! 今日就好好多呀!
第一日
今日係我第一日返工呀!做到我死死下 原來係好累架∼有d唔想做呀! 個度d人又唔係好熟呀! 有d人就好樂意幫我手∼個度d野好重呀! 我攞都攞唔起呀!