平靜的日子。。。過着過着∼∼∼
脫離佐ho既陰影,回復平淡,一切由頭來過。。
前兩晚我地再一齊勁舞,佢叫我去k,我反早,無去。。
其實都想去,睇下點解,點解仲叫我去,純碎玩,有目的?
戈晚佢問我阿bee拍拖未?可唔可以介紹俾佢細佬識!
show條件,要求。。。好現實既一個社會主義者!
無諗過佢可以同我講戈d野,完全無受關係影響,好自然地。。
戈晚傾完我諗佐好多呢個人,我瞓唔着!
但其後呢兩日,我無想他,係唔係覺得佢唔係我中意戈個何俊傑了?
係,佢早就唔係我愛戈個了,只係仲一直放唔低啫,
或者,依家我終於得佐了,我唔再受佢影響了,我情緒,生活變化,都同佢無乜關了!
只係回復反昔日既平淡,沒有愛的人,沒有令我想念的人了∼
沖刺,起伏,上天給了我了嗎?我曾經既要求!夠了,我只求平淡,只希望平淡中能帶點幸褔∼
game完了,要真正地生活了,要學下點樣生活先。。
想儲錢,但今日俾曬老豆買樓了,我已經係個窮光蛋,又係一個新開始!
一有錢,我要學投資;有時間,我要學下英文;要爭取升職既機會!
好想做好以上講既野,加油加油。。。
阿東,感覺有點擱置了,都唔知自己想點,或者呢個唔係我最想的吧,所以。。擱置!
但其實我又害怕有一天我會。。會害怕以前那種過於平淡既生活,只因欠缺那麼一點幸褔的平淡生活!
做佐呢一刻想做既野先啦,唔再諗咁多以後了。。。