LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 1
累積人氣: 2240
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
 
刊登時間:2007-12-13 06:12 PM


2007 年 12 月 7 日  星期五   晴天


回復平淡

  平靜的日子。。。過着過着∼∼∼

脫離佐ho既陰影,回復平淡,一切由頭來過。。

前兩晚我地再一齊勁舞,佢叫我去k,我反早,無去。。

其實都想去,睇下點解,點解仲叫我去,純碎玩,有目的?

戈晚佢問我阿bee拍拖未?可唔可以介紹俾佢細佬識!

show條件,要求。。。好現實既一個社會主義者!

無諗過佢可以同我講戈d野,完全無受關係影響,好自然地。。

戈晚傾完我諗佐好多呢個人,我瞓唔着!

但其後呢兩日,我無想他,係唔係覺得佢唔係我中意戈個何俊傑了?

係,佢早就唔係我愛戈個了,只係仲一直放唔低啫,

或者,依家我終於得佐了,我唔再受佢影響了,我情緒,生活變化,都同佢無乜關了!

只係回復反昔日既平淡,沒有愛的人,沒有令我想念的人了∼

沖刺,起伏,上天給了我了嗎?我曾經既要求!夠了,我只求平淡,只希望平淡中能帶點幸褔∼

game完了,要真正地生活了,要學下點樣生活先。。

想儲錢,但今日俾曬老豆買樓了,我已經係個窮光蛋,又係一個新開始!

一有錢,我要學投資;有時間,我要學下英文;要爭取升職既機會!

好想做好以上講既野,加油加油。。。

阿東,感覺有點擱置了,都唔知自己想點,或者呢個唔係我最想的吧,所以。。擱置!

但其實我又害怕有一天我會。。會害怕以前那種過於平淡既生活,只因欠缺那麼一點幸褔的平淡生活!

做佐呢一刻想做既野先啦,唔再諗咁多以後了。。。

 
刊登時間:2007-12-07 06:15 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


再見ho

   尋晚話拎隻勁舞碟俾ho,之後就同佐佢出去食野∼

PENNY提我要着得靚女D,唔好輸埋呢個陣呢個Look,

點知真係搞到我立立亂,唉!最後着佐外套背心出去,

凍到我震,對住佢好多野想講,但凍到。。。講唔到野,

好凍,我發覺我係佢身上一點溫暖都感受唔到!尋晚係我今年感受最凍既一晚。。。

或者係佢身上一點溫暖都感受唔到,所以尋晚想快d反屋企,

換佐係同第二個fd都好,或者我身係凍,我仲撐得住掛!

我真係好怕凍,無諗過今年既天氣會凍成我咁,溫暖,完全感受唔到!

輸曬了!!!!!!

  反到屋企,同penny傾電話,佢形容我形容得好好。。

啱輸佐一場仗,另一場仗勝算5050,睇我想唔想開戰,因為係馳,

但我覺得開戰會好攰,因為輸佐呢場已經好攰了,無心戀戰!

休息了嗎?有諗過,但又未想住。。。。。。

 
刊登時間:2007-11-30 03:11 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]