LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 9
累積人氣: 2237
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 28 日  星期三   晴天


總括11月

      睇下先發覺 ,原來真係成個幾月無係度寫過日記了~

好忙丫好忙, 好似反佐好耐中更...

呢一個月,發生佐咩野呢?好多,好多....

真係好想留低反,但我都懶得諗lu,大約啦...

      上個月就開始籌備去旅行既野,結果去唔成張家界.去佐華東...

11月頭係我生日,開佐個小型party,同阿bean一齊搞!

都算ok啦,同時,同阿東既關係慢慢拉近佐,純碎關係拉近,因為我無乜感覺!

旅行前,我同penny阿東一齊去佐美食節,食得好開心~

之後我同penny阿bee係11月20日飛佐去華東,5天團.

華東之行,我諗我無心機再寫了,其實真係好想好似去桂林咁,淋漓一篇!

反來時都係阿東來車我地,我發覺阿東變得好主動,叫我去食野,出去...

今日我無抓車反工,放工佢打來話車我,第一次覺得我對佢有小小感覺!

頭先咁啱阿松都叫我出去飲野,以為純碎傾計,原來佢都有目的的,

佢等同於同我告白,唔知應唔應該開心好,係咪遲佐呢!感覺好像早己溜得無影無踪了...

不過像ho所講,會有飄飄然既感覺啦,真係無諗過咁突然!

同ho,點呢?!唔清楚,好模糊!唔知佢想點,

前晚佢竟然叫我出去飲野,但我無去,幫佢燒佐勁舞團,幾時俾佢呢?

真係唔知再見到佢會係咩感覺!PENNY話應該出去,咁先知自己剩下既係咩感覺!

不過佢都有女朋友,我仲可以點!一諗佢就有D心赤!原來D淚仲未干..

我真係抓佢唔住,好想試下去控制一個人,要由頭到尾,阿馳,其實係咪目標?

我有點做衰人既感覺,但我知我唔係,只係我想選擇...

如果有一天我覺得累,我唔再選了,因為今晚我對佢有一點感覺了,溫暖的感覺^^

心中既祈求始終係HO,但我知可以讓我休息既係阿東,馳只係我既好奇,松,只係過客吧!

 

 
刊登時間:2007-11-28 03:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 20 日  星期六   晴天


跑,唔想停低!

 想寫日記,但。。無佐個point係想寫的,

寫唔出有感覺的文字,因為過得無聊?定係...

一日過得唔夠充實都會覺得自己廢,

好驚停留係屋企,好驚戈日無野等我去做。。。

突然好懷念以前沉迷打機的日子,

日日都想去做戈樣野,半夜醒佐都可以做,

記得阿儀話過,打機只係一種寄托,只係呢種寄托無乜益!

原來寄托係咁重要,哪怕只係短暫既寄托!

依家,咩都想做,只係唔想停留,但又好似無個目標,

過得充實的一日我便會開心D,其實係咪假像,我都想問下!

不過我知,我需要咁樣,就算係假像,都將會成為我既習慣∼

 
刊登時間:2007-10-20 01:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 10 月 19 日  星期五   晴天


2007-10-19

  想入紙放年假 ,同penny去旅行,點知好爆。。

無位入,唉!講下講下越想去添∼∼∼

睇怕又去唔成了,今個大更話去廣州都唔知掂唔掂,

咁想做既野,我諗又係令我失望多lu。。。

今朝反工,個個都講都忙升職既野,個個interview,

唯獨無我份,好down!!!m記戈邊又一d消息都無,又係好失望!

因為太想了,抱太大希望,最後,咪更加失望囉。。。

所以依家,對咩野都唔敢抱有希望,因為太害怕失望!

  佢上線了,不過我係隱形的,完全無現身既衝動!

或者都無諗過同佢傾計,或者係無諗過主動同佢傾計,

無戈種心,費事上線lu∼∼∼

我應該就快會忘記佢了,因為依家。。都好似無乜感覺了,

或者過多一排,我只會記得有個咁既人出現過,但唔會即刻浮現以前既一切,

依家,見到仲會諗起咁啦,不過已經係無味戈隻lu。。

因為佢再也影響唔到我情緒了,我終於自己控制反自己了。。。

以後唔會再俾人操控我,想嘗試操控人,嘻,有無呢?

但希望係令人快樂d。。。。。。

被我操控情緒的人:見到你快樂,我都快樂^^

{好想去廣州,好想去旅行,好想學好英文,好想去跑步,好想...唔知可唔可以樣樣做曬佢呢?}

 
刊登時間:2007-10-19 05:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]