前晚同靜放工去飲野,之後我地傾佐好幾個中頭計,呵∼∼
傾到成四點先反屋企,傾得太忘形,時間溜得不知不覺,
戈晚先同佢講起佢同褔光幾時結婚既事,係咪咁啱呢?岩岩阿靜打來...
佢懷疑自己中佐招先,佢話驗緊,見佢有點徬徨,都唔敢同佢講恭喜,
其實係太過突然而使佢同褔光咁失措啫,遲早都結婚,早小小有乜所謂呢!
係鄉下啱反澳門戈日,ho同我講佢x女搵佢,同佢講佐d佢唔明既野!
佢問我,我都唔知點應佢!!!!!!我應該中立一d的∼∼∼
佢有日打俾我我無聽,第二朝六點幾一放工又吵鬼醒我,
以為佢緊我,反工時就打反俾佢囉,點鬼知被人串,唉!!!
算啦,原來緊既係我,又發覺佢真係唔緊得∼∼∼
問佢要唔要荔枝黃皮都話唔要,同榮傾開電話問佢要唔要,
佢竟然好唔客氣咁話要,靜同褔光又話唔要,所以淨係拎佐d俾榮..
有時覺得佢唔會中意我架,因為我始終無乜自信,就好似有時佢踩我既咁,
佢同我起佢x女搵佢既事,我莫明地對佢感到有半點...!!!
戈一刻我覺得原來我真的只係個局外人,一直以來,我都只係個(天使情人),
對他,只係幫助,其實我無須投入成咁!我有點退縮了∼∼∼
縱使佢同我講條女己經被佢扣曬分!但我相信人係一種有感情既動物,
點解對佢又咁無信心呢!佢從來俾唔到戈種安全感俾人∼
真係唔想有壓力,好攰!!!不過我依然仲係個觀眾,只是看得有點投入而己..
我既下一步究竟係參與演出還是離場,永遠未有人知∼∼∼∼∼∼