LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 2191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 28 日  星期六   晴天


失敗

  前晚收到阿BEAN電話,佢話佢升佐SUP了,

好替佢開心丫,不過卻使我莫明地感到半點失落∼∼∼

其實都唔係莫明,只係對比之下,我覺得自己幾無用下!

真係好失敗,做佐三年既DEALER,原封不動地緊守崗位,呵!幾可笑∼∼

眼睇住D朋友好多都升曬,真的覺得有點醜。。。

其實升唔升職,我早已睇化,失落,都只不過係戈一刻既感覺而已,

太過追求,太過爭取,就會活得好有壓力,好痛苦,

我早已經唔係呢種人,而家既我,只係一個無上進心,得過且過既懶人∼

但我卻覺得這樣過得比較快樂∼∼∼∼∼∼

 
刊登時間:2007-07-28 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 22 日  星期日   晴天


退縮

  前晚同靜放工去飲野,之後我地傾佐好幾個中頭計,呵∼∼

傾到成四點先反屋企,傾得太忘形,時間溜得不知不覺,

戈晚先同佢講起佢同褔光幾時結婚既事,係咪咁啱呢?岩岩阿靜打來...

佢懷疑自己中佐招先,佢話驗緊,見佢有點徬徨,都唔敢同佢講恭喜,

其實係太過突然而使佢同褔光咁失措啫,遲早都結婚,早小小有乜所謂呢!

  係鄉下啱反澳門戈日,ho同我講佢x女搵佢,同佢講佐d佢唔明既野!

佢問我,我都唔知點應佢!!!!!!我應該中立一d的∼∼∼

佢有日打俾我我無聽,第二朝六點幾一放工又吵鬼醒我,

以為佢緊我,反工時就打反俾佢囉,點鬼知被人串,唉!!!

算啦,原來緊既係我,又發覺佢真係唔緊得∼∼∼

問佢要唔要荔枝黃皮都話唔要,同榮傾開電話問佢要唔要,

佢竟然好唔客氣咁話要,靜同褔光又話唔要,所以淨係拎佐d俾榮..

有時覺得佢唔會中意我架,因為我始終無乜自信,就好似有時佢踩我既咁,

佢同我起佢x女搵佢既事,我莫明地對佢感到有半點...!!!

戈一刻我覺得原來我真的只係個局外人,一直以來,我都只係個(天使情人),

對他,只係幫助,其實我無須投入成咁!我有點退縮了∼∼∼

縱使佢同我講條女己經被佢扣曬分!但我相信人係一種有感情既動物,

點解對佢又咁無信心呢!佢從來俾唔到戈種安全感俾人∼

真係唔想有壓力,好攰!!!不過我依然仲係個觀眾,只是看得有點投入而己..

我既下一步究竟係參與演出還是離場,永遠未有人知∼∼∼∼∼∼

 

 
刊登時間:2007-07-22 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 7 月 19 日  星期四   晴天


反鄉下

  係鄉下反來了,三點未到就反佐來,都好早∼

前日就四點幾先反到去,都係四五個中左右啦,

反去見下阿爺阿麻,佢地都咁老了,真係好想得閒就反去睇下佢地!

今次反去話明係食荔枝,嘻!不過始終唔敢食太多,太熱氣了。。

好在除佐荔枝,仲有黃皮,呢個食多D都唔怕,

去到阿婆屋企,出埋去摘,點知摘摘下又落雨∼∼

荔枝就無去摘了,只係阿叔阿伯同阿婆都俾佐好多我,

夠曬了,又唔食得咁多。。。。。

  次次反完鄉下,我都覺得自己好肥咁,

唔係因為反去食得多,而係鄉下d兄弟姐妹太瘦了,

唉!點解我會咁肥呢?!無辦法,天生就係咁,想減都減唔到,

所以我唔會咁刻意去減,只係食小dd零食就算了∼∼

  前晚反去打佐俾欣榮,佢尋晚來佐我屋企,同埋佢個FD,

以前坐埋會無話不談,不過,今次反而。。。

唔知點解呢?太耐無聊絡??感覺都變埋,小小啦,只係無佐某一種感覺了,

佢仲係無乜點變,依然咁怕羞咁,呵!佢實係覺得我唔同佐了,

因為我今次由頭到尾都係咁搵佢來講笑,同以前唔同,嘻∼

  反去其間ho有send過msg俾我,我都有覆佢,

其實我想打俾佢的,不過,我無做到,只係懶。。

珠尋晚打俾我,叫我去k,其實我都想出去玩下,因為又幾個月無去過了,

佢話佢個fd想識我,唔知乜水,怪唔得近排珠都會叫我去玩啦!

  今日反到來了,上網,見到c,約佐一陣去游水,

今次反到來一d都唔覺攰,因為係車度都有瞓,又有細佬幫我咩野,

想打俾佢問下佢要唔要荔枝同黃皮,不過佢應該未瞓醒吧!

 

 
刊登時間:2007-07-19 04:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]