| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 29 日 星期五  |
| 2007-06-29 |
一上網,開MSN,榮有粒星哦,有新野睇∼∼
佢寫佐篇日記,寫佢呢幾日既窮史,嘻!
同埋佢話新屋有D野未買,希望有人送俾佢。。
我上次話過入伙送野俾佢,所以。。都留佐MSG俾佢問送邊樣俾佢∼∼
今日放假,call佐幾廿個fd都無覆我,
又落雨,係屋企好悶好悶,好想行街丫,好彩最尾都刮到阿黨陪我∼∼∼
出佐大陸,行到對腳係度呼救!!!!不過有戰利品補反,唔攰唔攰
今日本身係約佐兩個細佬去溜冰的,因為大細話考完車叫我同細佬過去,
可惜,佢衰佐了,無心機掛,反佐來,所以都去唔成!!
落雨真係想去邊都麻煩,我約佐C聽日去游水丫,
不過佢話落雨都照去,因為係室內,無影響。。
聽日有節目lu。。。。。。
|
| 刊登時間:2007-06-29 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
| 刊登時間:2007-06-25 10:30 AM |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| 2007-06-24 |
今日反工,個場超旺,因為星期六掛!做到好攰!!
真係好攰丫,其實諗住反來食完野就瞓覺架,
只係講同做永遠都唔一樣,我又彈佐上來∼∼
睇QQ空間,妹話佢拍拖了,好幸褔既語氣∼∼
好羨慕哦,大家都有feel,唔知我會唔會都係咁幸褔呢!
不過都羨慕唔來了,我永遠都係個不幸既人,幸褔同我無乜緣。。
嘴角的水泡唔知幾時好呢?依家真係見人都驚!!
真係要做多d運動了,要增多下抵抗力先得。。
今日攰到我以為自己又病了,好驚,因為真係有d徵狀,
我真係怕死,呵∼∼
Bobo約佐我一二去游去丫,佢話教我,嘻!
唔使請教練囉,希望快d學識游啦∼∼∼∼
|
| 刊登時間:2007-06-24 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 74 | »
|