今晚一定要寫埋日記先瞓得覺 ,雖然我好眼瞓!
因為今日做佐一樣要記低既歷史,哈哈~~就係..我今日去佐相睇,
相睇,哈~講起都會惹人笑,自己都覺得有點搞笑...
因為話過好想知個感覺係點的,睇下相睇既人都係點的~~
感覺呢...相睇,只不過係食餐飯,好正常既行為,同一d啱識既人食飯~
相睇既人,佢..同我想像中真的不同,完全係兩個人..
原來相睇既人唔一定係樣衰,亦唔一定係沉默得無言以對的~
外貌真的唔差,都算靚仔,只係唔夠高,要不然可以講'帥',呵~
ho都唔差啦,佢都去過相睇啦,不過佢俾人既第一感覺應該...
因為記得佢俾我既第一感覺,其實並不是咁有好感的...
唔知人地今日俾幾多分我呢?好想知,佢會唔會..呢?!
呢件事我仲未同penny講,講唔講俾佢聽好呢?
今日只係聽佢講,所以我忍佐口,佢呢!唉...或者又快復合了..
同三年戈個,唔知俾咩意見俾佢好,縱容佢?定勸下佢?定係要駡下佢?
唔想左右佢了,不過都唔到我左右,我可以做既只係分析我,一個外人感覺到既俾佢聽!
決定佐平安夜去燒烤了,希望可以搞得有氣氛d可以熱鬧d啦~~~~
聽日約佐阿東食飯,都希望我地既氣氛好d,唔好再係咁悶啦~~~~~~