LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 6
累積人氣: 2234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 19 日  星期三   晴天


相睇

      今晚一定要寫埋日記先瞓得覺 ,雖然我好眼瞓!

因為今日做佐一樣要記低既歷史,哈哈~~就係..我今日去佐相睇,

相睇,哈~講起都會惹人笑,自己都覺得有點搞笑...

因為話過好想知個感覺係點的,睇下相睇既人都係點的~~

感覺呢...相睇,只不過係食餐飯,好正常既行為,同一d啱識既人食飯~

相睇既人,佢..同我想像中真的不同,完全係兩個人..

原來相睇既人唔一定係樣衰,亦唔一定係沉默得無言以對的~

外貌真的唔差,都算靚仔,只係唔夠高,要不然可以講'帥',呵~

ho都唔差啦,佢都去過相睇啦,不過佢俾人既第一感覺應該...

因為記得佢俾我既第一感覺,其實並不是咁有好感的...

唔知人地今日俾幾多分我呢?好想知,佢會唔會..呢?!

      呢件事我仲未同penny講,講唔講俾佢聽好呢?

今日只係聽佢講,所以我忍佐口,佢呢!唉...或者又快復合了..

同三年戈個,唔知俾咩意見俾佢好,縱容佢?定勸下佢?定係要駡下佢?

唔想左右佢了,不過都唔到我左右,我可以做既只係分析我,一個外人感覺到既俾佢聽!

     決定佐平安夜去燒烤了,希望可以搞得有氣氛d可以熱鬧d啦~~~~

聽日約佐阿東食飯,都希望我地既氣氛好d,唔好再係咁悶啦~~~~~~

 
刊登時間:2007-12-19 01:55 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天


如果沒有了PENNY..

       尋晚同阿東去食野,九點左右..諗住食完佢可以車埋我反工...

去佐新口岸葡國餐,都無諗過佢抓私家車~~~

感覺上...或者無乜聯絡,同佢又生疏佐,

唔知y?對住佢好難會有close d既感覺,對住佢好生疏..

或者係佢性格既問題,因為只係同佢先會係咁,

我搭車反工,其實好想叫人車,但我都唔係好想叫佢戈隻!

我地既關係只係咁樣~~~~~~

尋晚同佢食野,真係有D悶~去到叫餸都要打俾PENNY叫佢出埋來..

佢來到氣氛當然係急昇啦,無埋由我同佢之間永遠都要PENNY做橋樑吧!

唉!或者我真係接受唔到佢囉~~~~~~~~

過埋今年先決定...

      頭先我媽咪又叫我去相睇囉,上次睇唔成戈個男仔..

哈哈~~~唔知會唔會好過阿東呢?同阿馳相比又點呢?

除佐條件之外我係講緊...感覺!

因為阿東既感覺..得個'唉'字;阿馳,係好唔肯定~~~

所以.....係咪去相睇下都好呢,俾多個機會俾自己啦...

 
刊登時間:2007-12-16 07:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
 
刊登時間:2007-12-14 06:39 AM