LING
hi...
trixyk
暱稱: Ling
性別: 女
國家: 澳門
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
禮物
生日
好攰...
現實
宵夜
文章分類
全部 (221)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 2188
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 1 日  星期四   晴天


[無言的結局]完結篇

       戈晚先叫緊悶,ho send黎話飲佐酒,好辛苦..覆佢..

感覺,都係麻麻的,糟了,原來剩下的原來只有這些,其實係好事既~
或者係睇化佐了,好多野學識佐睇開d,唔係你既永遠都唔係!
我知自己中意佢,但我唔會強求,終於學識順其自然了..
 
      中意同佢傾電話,其實我並不愛聽他的道理,因為他的內容,並不好消化..
只是,不知從何時開始,我習慣性地愛上了那獨一無二的聲線!
 
      係佢寂寞時,仲記得我呢人,其實我應唔應該開心?
不過,我對佢既幫助唔大吧!因為彼此也處於麻麻的狀態..
寫關於他的日記寫得太多,原來都會悶的!下次要換主角了..
 
      上次個故事就叫[無言的結局]吧! 幾時先有新既故事主題?靈感幾時反來?
期待下一故事將更燦爛,更精彩~~~希望下一次有個happy ending啦^^
 
刊登時間:2008-05-01 12:27 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 23 日  星期三   晴天


反工趣事

      尋晚反夜,好耐無反了,突然反,好辛苦哦~

不過,尋反反p92bb02,對面拍個男荷乙水得我好開心..

就好似以前做澳博d男荷乙水女仔咁,雖然假,但聽既好甜,嘻^^

來永利後都無乜人識乙水我囉...

      佢咁o岩有話題係乙水我,係因為佢住我家附近的,個sup又係..

sup見過我塔巴士反工,一齊講起,我就索性扼下佢地話我塔巴士反工,

個荷好好人,話車埋我反工,不過,原來我地只係拍一兩日o者,唔同更的,

佢問我有無visa卡,'有'..'咁你去改我家地址,再申請情侶更',

有無好人成咁,因為想順便車埋我反工,而肯同我申請情侶更!

可惜,我己反僅'情侶更'囉...只是my parner是個女的,噓~別被編更部發現!

......半場就係開心既氣氛中飄逸而過~好景不長...隔房要換荷,唉!我又係'好睬'既戈個..

過去做到我,嗚下嗚下地,快睡著了,help~~~

行中最後戈part中,佢好早接我丫(其實每一part佢都早佐接我),早六七分中,做小六七分中ye^^

好開心哦,馬上精神了(因為行中了)~

      放工,平時要十分中才接手,但...才不到七點,我被接手了,

她說,她太早了...我只好一個徑自走了,我還沒給他tel呢(他說放工向我要的)!

算了,我還是早早溜吧,免被他拆穿我是有抓車反工的,呵~~

 
刊登時間:2008-04-23 06:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


無言!

      看到別人簡短的幾句日記,竟然哭了..

看著日記顥示的幾小行字,呆佐一陣!

唔知點解仲會流眼淚!!!無理由...

      覺得自己真係好無用丫,d眼淚咁唔值錢!

我要硬淨d,以前開朗活躍既龔美玲跑哪去了?找回來..

我中意以前戈個龔美玲,只是,慢慢地,我慢慢地變了...我真的變了!

變得好憂愁,好多愁善感,不再愛笑了...

我要..怎麼去..尋找..我的過去!

 
刊登時間:2008-04-21 12:35 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]