| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 5 月 1 日 星期四  |
| [無言的結局]完結篇 |
戈晚先叫緊悶,ho send黎話飲佐酒,好辛苦..覆佢..
感覺,都係麻麻的,糟了,原來剩下的原來只有這些,其實係好事既~
或者係睇化佐了,好多野學識佐睇開d,唔係你既永遠都唔係!
我知自己中意佢,但我唔會強求,終於學識順其自然了..
中意同佢傾電話,其實我並不愛聽他的道理,因為他的內容,並不好消化..
只是,不知從何時開始,我習慣性地愛上了那獨一無二的聲線!
係佢寂寞時,仲記得我呢人,其實我應唔應該開心?
不過,我對佢既幫助唔大吧!因為彼此也處於麻麻的狀態..
寫關於他的日記寫得太多,原來都會悶的!下次要換主角了..
上次個故事就叫[無言的結局]吧! 幾時先有新既故事主題?靈感幾時反來?
期待下一故事將更燦爛,更精彩~~~希望下一次有個happy ending啦^^
|
| 刊登時間:2008-05-01 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 23 日 星期三  |
| 反工趣事 |
尋晚反夜,好耐無反了,突然反,好辛苦哦~
不過,尋反反p92bb02,對面拍個男荷乙水得我好開心..
就好似以前做澳博d男荷乙水女仔咁,雖然假,但聽既好甜,嘻^^
來永利後都無乜人識乙水我囉...
佢咁o岩有話題係乙水我,係因為佢住我家附近的,個sup又係..
sup見過我塔巴士反工,一齊講起,我就索性扼下佢地話我塔巴士反工,
個荷好好人,話車埋我反工,不過,原來我地只係拍一兩日o者,唔同更的,
佢問我有無visa卡,'有'..'咁你去改我家地址,再申請情侶更',
有無好人成咁,因為想順便車埋我反工,而肯同我申請情侶更!
可惜,我己反僅'情侶更'囉...只是my parner是個女的,噓~別被編更部發現!
......半場就係開心既氣氛中飄逸而過~好景不長...隔房要換荷,唉!我又係'好睬'既戈個..
過去做到我,嗚下嗚下地,快睡著了,help~~~
行中最後戈part中,佢好早接我丫(其實每一part佢都早佐接我),早六七分中,做小六七分中ye^^
好開心哦,馬上精神了(因為行中了)~
放工,平時要十分中才接手,但...才不到七點,我被接手了,
她說,她太早了...我只好一個徑自走了,我還沒給他tel呢(他說放工向我要的)!
算了,我還是早早溜吧,免被他拆穿我是有抓車反工的,呵~~
|
| 刊登時間:2008-04-23 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 21 日 星期一  |
| 無言! |
看到別人簡短的幾句日記,竟然哭了..
看著日記顥示的幾小行字,呆佐一陣!
唔知點解仲會流眼淚!!!無理由...
覺得自己真係好無用丫,d眼淚咁唔值錢!
我要硬淨d,以前開朗活躍既龔美玲跑哪去了?找回來..
我中意以前戈個龔美玲,只是,慢慢地,我慢慢地變了...我真的變了!
變得好憂愁,好多愁善感,不再愛笑了...
我要..怎麼去..尋找..我的過去!
|
| 刊登時間:2008-04-21 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 74 | »
|