| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 3 月 9 日 星期日  |
| 回鄉日記 |
瞓唔着呀,好光...所以起身摷反d係鄉下寫既日記出來,今次放埋係msn度先,反正都係無聊日記啫~
2008.3.4..
今日反佐來了,我鄉下..懷着渡假既心情反,好輕鬆既感覺呀!5個中既車程,比起以前都算快過了,爺爺麻麻都坐佐係門口等我了,途中無打電話比佢地,又令佢地擔心添!一見佢地,好有衝動想攬住佢地,放低野,攬住麻麻,鼻子酸酸的...
2008.3.5..
第二日,今日唔使講,行程之一一定係去探阿婆,下午先去,朝早去佐湯塘,睇唔到三世書,只係去佐行街街,都好啦!去完反來去探外婆,中午去,都幾熱下,因為有太陽,夜晚反,好凍!日夜溫差真的太大,腳冰冰的,有d掛住個暖水袋...睇完電視,入房,靜靜的,寫起我的日記...
2008.3.7..
尋晚太眼瞓,唔寫了...尋日就同煥踩單車出四九,買野燒烤,今晚就諗住燒烤丫!嘻~玩埋今晚,又要反澳了,今日起身,都無野做,係阿叔阿伯屋企走來走去,最後走佐上自己屋企天台,我好中意呢個天台,風景靚,無人吵到我,好舒服~~
...
啱啱影佐好多相呀,嘻^_^,燒烤靚相,有八姐弟,好好玩,好開心..第一次係屋企天台燒烤,感覺原來如此正,周圍黑一片,加上周圍的寧靜,顯得我地幾有氣氛..
過埋今晚又走人,繼續長征,諗起都有d攰!生活..點解..?唔想反去,因為唔想活在壓力之下吧!不過,這就是生活!如果真的累的喘不過氣,我會想起有呢個安靜的四九,有這樣一個家鄉真好...
反佐去呢幾日,雖然行程麻麻,又無生果摘,但戈度可以讓我歇息,放下煩惱..見到阿爺阿麻,就好想反多去幾次,佢地都好老了,我捨唔得佢地~感到最驚訝的是,我唐細佬竟然有兩個BABY了,仲係唔同媽的,悲哀!唐家姐..生活又是如此的糟糕!好無耐..仲有......好想佢地都可以幸褔一點~
|
| 刊登時間:2008-03-19 10:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 8 日 星期六  |
| 好吵,好吵.. |
今朝係鄉下8點多就起佐身啦,下午五點左右反到澳門..
今晚仲要反夜呀,頭先係床度碌佐足足兩粒鐘,可惜一分中都無瞓過!
好吵,街吵..屋企又吵...好想起身發脾氣!
尋晚先諗緊一直活在壓力之下,諗起今晚,都係壓力掛!
啱放完假,一反來就一大堆野等我去做,諗起都攰!
反去靜佐幾日,好像仲唔捨得反來面對現實...
|
| 刊登時間:2008-03-19 10:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
供樓啦  |
今日好得閒呀,寫下日記先..
尋日去佐銀行借錢,準備供樓了,老豆己經落佐訂囉~
首期31萬,去銀行借100萬,嘩嘩嘩~~供成25年,痛苦咧,
不過諗起自己有樓,都好興奮,以後真的要節制了,留反d錢供樓,
或者係實際d,博下升職先得了,14000真係唔夠了,
可惜無得博啦,唯有等運到,今次我又落空了,唉!
諗起供樓,壓力就開始讉生,好怕永遠都咁窮,有點難捱哦!
去銀行搞完d野,跟住就同傻那去佐威尼斯人,行街街woo~~
行到對腳好攰,好夜先反到來澳門,係錦锈食埋宵夜先反來,
又係好夜先瞓覺,今晚真係要早d瞓反個好覺了..
約佐蚊聽晚去聽個慈善演唱會,唔知阿強同多多去唔去呢?
又想聽日去金龍攞表呀,但又唔知係金龍邊忽拎,唉!唔想放過d機會呀!
雖然對永利仲存有希望,但都幾怕失望會更大...
係咩地方都搵唔到自己既目標,搵唔到寄托咁!
所以或者我又會報反大學讀了,唔再考慮d唔實際既因素了,
四年,好快過的,加油,今次唔係科大了,係向中西出發,
個個都話中西既證書唔係咁認可,當佢係進修咪得囉,
我中意佢既時間嘛,就反工,希望今次真係會讀得成啦...
|
| 刊登時間:2008-03-01 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 74 | »
|