原來有心情填呀,整佐粒星上去,對現狀極不滿!!!
真的有點不滿,日日反工都愁眉苦臉地,或者是這些節慶日子的關係吧!
討厭節日,因為節日使我感到更孤單,咩都得自己一個,好可憐~~~~
今朝反工拍honny,佢都幾直接,話唔拍拖會悶,真的.....悶!
好慘呀,真的無人要,點解周街d醜女都有男朋友,而我無呢!
同人調佐假,情人節要反工呀,唔想面對現實!快撐過呢d日子去...
尋晚半夜兩點就醒佐,之後無瞓到,直至今朝,反工好眼瞓啊!
尋晚兩點被仁既恭喜發財msg吵醒了,記得是他的電話!
難得佢仲記得有我呢個fd,好開心,好想知佢依家係咩情況呀,
不過我都預佐佢有女既了,但都想知,唔捨得無佐呢個fd!
一個直到依家都咁唔捨得既男仔,或者曾經只係暖昧吧,感覺從未變質,只是被時間沖淡了點!
同ho唔同,都中意過ho,但對佢既感覺早己腐化了,剩反戈種唔叫中意了...
珠叫我今晚唱k,唔去了,反早~~
約佐肥興過幾日去阿輝度拜年同食開年飯~~
又要再約sasa佢地同褔光食...
不過今日都唔理住咁多了,眼瞓!頭先買佐籌司反來食,
再上多陣網就瞓覺了,好好覺反晚先~~~