| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 28 日 星期四  |
| 爆炸,錯失一餐 |
今日,安排曬成日既行程表,諗住......
結果到最後,都係做唔到,連主場都無做!又係整定既..
上年去唔到公司既春茗,今年..依然落空佐!
臨出門口,屋企棟大廈發生爆炸事件,大件事,
老豆同我落佐樓下,結果我都係太擔心細佬仲係上面而...
好在只係有驚無險,不過感受了一下子生命有小小威脅的FEEL,
不過我早就懂得要珍惜生命珍惜身邊人既道理了~
睇來方力申都係與我無緣了,最可惜的係我既旅遊獎券..飛了飛了!
陪唔到蚊蚊了,希望佢見到朋友仔一齊坐啦~
.......蚊蚊的來電.......
聽佢講D表演好正丫,可唔可以補反俾我睇???
今日做佐唯一一樣計劃做既野,就係..捐血,
我又捐血了,嘻~今次係我既第二次..
其實打針并無想像中的可怕,捐血更加不可怕,
因為并不痛,只是內心總有那麼的一點怯,以後不再怕...
|
| 刊登時間:2008-03-01 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
| 2008-02-26 |
今日,又忘記帶電話反工了,不過,無乜影響,
只係...己經數唔清咁多次了,唉!始終唔係細心戈種人!
放工時同阿馳佢地幾個去佐宵夜,
走時仲痴埋個龜0膏走,真係又食又拎~~
一口氣睇佐幾本擱置了幾個月的小說,小說真的有點吸引~
之前提唔起勁看,所以擱置了幾個月之多,
呢幾日被我搞掂佐幾本了,差不多一日一本,完全唔覺悶!
天氣暖反好多了,冬眠佐咁耐,依家好多野想做呀,
希望都做到啦,我都知自己懶,俾人既感覺成日得個講字,
我會督促下自己的了,雖然呢幾日都係睇書多,但感覺上都幾充實,
起碼我有心想去做啦,嘻~~~
|
| 刊登時間:2008-03-19 10:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 22 日 星期五  |
恐惧  |
同佢傾完tel到依家,11點幾到3點幾,迷糊地睡,瞓下醒下瞓下醒下。。。
雖然呢個結果係我預料之中,但我竟然又係很感落幕!
呢幾個中真係瞓得好唔好,唯一感到安慰的是。。
今次真的發了個靚夢,見到欣榮了,我中意的佢。。
佢始終企係我身邊,選的是我,好開心,純純的中意,我再也找不到了。。。
煮佐個面食,吃着吃着,眼淚很不自覺地。。。
很想搵個人話俾佢知。。,睇完電話,我可以話俾邊個知?
或者,落幕唔係因為又同ho搞成甘,因為呢個係我預料之中,
甘落幕係因為岩先都聽見ho講的24歲了,24,真係唔細了,
仲未拍拖,有壓力,真的害怕活在壓力之下,害怕的哭了!
唔好再同ho玩心理戰了,佢咁賤,你玩唔過佢的,
輸在你對佢認真過!唔好再浪費青春了,該放就放吧!
點解ho可以咁,對自己充滿期望,咁想人地睇佢既結局?真係咁有自信?
而我卻同佢相反地呢!我對自己的未來充滿恐惧感,
害怕寫不出結局,所以在msn上,有點不敢再寫。。。
2008。02。22 凌晨4:00
|
| 刊登時間:2008-02-23 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 74 | »
|