我最珍惜妳了 我不待妳好 我能待誰好
好舊又冇打,,
因為變左去用寫
而家又比你收埋本野
我用返打啦,,,
華,,,
我對妳問了個問題
問題是 『其實你有冇覺得我成日好忙 好似冷落左妳?』
你的答案也有理
其實就如妳所說 『 我們都唔得閒 ,,無話邊個冷落邊個既,,』
 ......(閱讀全文)