今日..唔知有咩好講..正係知我打日記個陣..姐係呢家..勁眼訓..咩都諗唔到咁仔=v=”..
今日去食m記...我10年都唔食一次..我13歲仔..可以講話次次都係陪人食..不過今次特別d..陪個靚女食..
佢咁特別..我當然特別開心=-=”..同邊個靚女食我就唔開估..唔知有無人見到我同個靚女係到食野呢..我諗佢地
都會幾出奇..呵呵........講真..我食食下都覺幾好食-0-”..唔錯..個口好似仲有小小味係到=v=”..
好可怕..我諗係心理作用姐==”..(希望)
今日又打波又踢波..走黎走去..我諗因為打波我都打到悶哂..都唔係咁想再打波..無咩意思..又無中學同我打..
唉..悶死人la!!!打打下又有小小雨..唉..都唔知個天想點..一係就落大佢..一係就唔好落..落個小小..
算點..?!不過小小都好過無= =”..hahaha..
今日籃球場好小人..仲要叫極佢地鬥波佢地都唔鬥..無個肯..shit..悶爆..
我唔想咁早訓..唉..佢上左icq...不過咁又點..我又唔識主動..我諗我同佢永遠永遠都係咁..
一個見到面都唔會講野既朋友..
咁算唔算係朋友..?朋友咩定義..我諗係無掛..你話係朋友..咪朋友lo..無理由..真爽..
諗返起..我有個朋友講左句好hurt我ge野..個1句..講到我想喊..但係我竟然無打佢..wa..
麥皓楠發火唔打人..奇蹟..但係呢家我諗起都好嬲..但係無奈佢又講得岩..我唔應該怪佢..我仲要多謝佢..
登我知道我係咁87..咁可惡..咁on9..咁傻..咁無腦..咁自大..咁可笑..咁可羞既一個人..
出到街都唔知有幾多人僧我-0-”..唔係講笑..我平時咁對人..仲有得返轉頭咩..講就講話無野..原諒..
咪真係當我傻先得..
再一次..唉!!!天日又係一個新開始..天日又唔知有咩野發生..大把等住我煩..
唉..一日24小時..都會咁得閒諗埋呢d咁唔開心ge野.. 訓...
|