adopt your own virtual pet!
                                           
 

 

ts01800919
暱稱: 〝▃豬兜兜﹍||+
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
看`
北京"
很久很久"
飛天雄..跑雄.."
文章分類
全部 (151)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
*,,!●楚欣`×糖!]°
||[[*旻SkY◆!"+
》﹏TsZ欣 +..!!]]*
》﹏hey希 +..!!]]...
▲`\,,*小 雯 =] !!
婉*]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 151
留言總數: 135
今日人氣: 8
累積人氣: 5267
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
          
2006 年 5 月 2 日  星期二   雨天


下雨了

下雨了.我心情.就如雨水.一滴一滴.打在地上.誰可能知道.地的痛苦...你說地沒有感覺..我能說話你錯嗎?

 

今日要補課..我又未食飯..頂到3點幾..放學lu..掛住去打波..又唔食野..打左陣..去ok買左小小野食..咁

就算..打到就黎5點..大雨來了..我d朋友一個一個咁走哂..最後..得返我一個..得返我一個係籃球場上打波..

雨一時大..一時細..我心情一時高..一時低..點先係高..點先係低..我都唔係好分得清楚..係落雨個段時間..

我唔記得我做過d咩..正係記得d雨係咁入落我隻眼到..天橋個到..又有好多人係到望住我..我係個到淋左好耐..

但係一d都覺得凍..一d都唔覺得辛苦..

落雨..淋雨..比我希望..希望天日發燒..希望唔洗返學..咁我就可以唔洗去面對種種唔同ge問題..哈..我又係到

逃避..我又係到逃避呢一切一切..我以為我明白左好多野..我唔會再係咁傻..我唔會再係咁失敗..我仲以為我學識左

珍惜..咩我真係學識左咩..?我真係好自大..如果唔係我自大..咁唔通珍惜真係咁難學?真係咁難明?

學校真係好多野煩..好唔開心..好唔開心..唔開心有好多..開心又有幾多..?我唔知..我都唔想去追求答案..呢個

答案係自自然然會出黎..(又係到逃避)無計la..我就係咁..

我打日記個陣..仲係到落雨..d雷都唔係好大聲..唉..諗唔到有咩好打..第日先講..

刊登時間︰2006-05-02 10:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]