下雨了.我心情.就如雨水.一滴一滴.打在地上.誰可能知道.地的痛苦...你說地沒有感覺..我能說話你錯嗎?
今日要補課..我又未食飯..頂到3點幾..放學lu..掛住去打波..又唔食野..打左陣..去ok買左小小野食..咁
就算..打到就黎5點..大雨來了..我d朋友一個一個咁走哂..最後..得返我一個..得返我一個係籃球場上打波..
雨一時大..一時細..我心情一時高..一時低..點先係高..點先係低..我都唔係好分得清楚..係落雨個段時間..
我唔記得我做過d咩..正係記得d雨係咁入落我隻眼到..天橋個到..又有好多人係到望住我..我係個到淋左好耐..
但係一d都覺得凍..一d都唔覺得辛苦..
落雨..淋雨..比我希望..希望天日發燒..希望唔洗返學..咁我就可以唔洗去面對種種唔同ge問題..哈..我又係到
逃避..我又係到逃避呢一切一切..我以為我明白左好多野..我唔會再係咁傻..我唔會再係咁失敗..我仲以為我學識左
珍惜..咩我真係學識左咩..?我真係好自大..如果唔係我自大..咁唔通珍惜真係咁難學?真係咁難明?
學校真係好多野煩..好唔開心..好唔開心..唔開心有好多..開心又有幾多..?我唔知..我都唔想去追求答案..呢個
答案係自自然然會出黎..(又係到逃避)無計la..我就係咁..
我打日記個陣..仲係到落雨..d雷都唔係好大聲..唉..諗唔到有咩好打..第日先講..
|