唉~
日日都係係屋企浪費時間,
悶死我la!!
個個都有自己嘅街去=3=,
我就只係可以係屋企,
上網-食飯-沖涼-訓教...完,
日日都係咁=W=,
而加只係上黎燒磨時間,
仲有兩日就上日文LA=3=,
SOSO竟然想...
LO求你別走!!
自己一個好痛苦Q^Q,
日日都有白痴事件發生,
同WEN出街時,
唔記得左點去許留山,
打比呀媽,
問曰"許留山係邊呀?"
她曰"恆生果頭LOR。"
我又曰"咁恆生係邊呀??"
她接著便開始發狂,
呀WEN「雨」「恥」同時,
叫左我一聲,
"ANEGL..."
跟住佢就指左一指對面,
我一睇,
好大個恆生呀!!
跟住就CUT左呀媽線LA= =
係好奈之前,
又係同呀WEN出街嘅時候,
我地2女1男,
男的是李生,
女的不用說了吧~
我同呀WEN約早過本來嘅時間半粒鐘,
因為我去佢屋企搵埋佢一齊去,
我係搭巴士嘅途中都係一路傾緊電話嘅,
咁我就黎落車LA,
佢就話等陣再打過比我LA喎,
落左車,
咁我就行去佢屋企LA,
緊住有人打比我喎,
咁我以為係呀WEN LA,
咁我又冇睇來電顯示喎,
一聽到有人打比我,
我就聽LA,
第1句就話,
"我行緊去LA,好快就到架LA,"
係呢個時候我重係以為「佢」係呀WEN,
跟住停左一停,
問我"我地約左幾點呀??"
係呢個時候我重係以為「佢」係呀WEN,
"吓!我去你屋企先呀MA,11點半先去家維村呀MA,"
佢話"喔~11點半"
我諗下諗下,
呀WEN把聲好似冇咁沉同埋冇咁懶架,
係呢個時候我都係唔知「佢」唔係呀WEN,
咁佢就話,
"我而加行緊過去架LA,"
我諗下諗下,
唔係喎,
呀WEN唔係係屋企等我咩??
再諗下諗下,
=口=
佢唔係呀WEN呀~囧
BINGO~
佢係李生,
我一諗到,
就同佢講,
"SOR呀~我唔知你唔係呀WEN!!"
"我都知你係認錯我架LA=W="佢話,
果一刻我真係覺得自己好LOR= =
重有好多LOR野= =
唔想講LA,
比人笑死=3=
日文~
重有兩日XDD
|