WRITE MEMBER FORUM LOGIN LOGOUT

暱稱: 小翼
性別: 女
國家: 香港


訪客留言
最近三個月尚無任何留言
MORE...

唉~

2007 年 7 月 17 日  星期二

唉~

日日都係係屋企浪費時間,

悶死我la!!

個個都有自己嘅街去=3=,

我就只係可以係屋企,

上網-食飯-沖涼-訓教...完,

日日都係咁=W=,

而加只係上黎燒磨時間,

仲有兩日就上日文LA=3=,

SOSO竟然想...

LO求你別走!!

自己一個好痛苦Q^Q,

日日都有白痴事件發生,

同WEN出街時,

唔記得左點去許留山,

打比呀媽,

問曰"許留山係邊呀?"

她曰"恆生果頭LOR。"

我又曰"咁恆生係邊呀??"

她接著便開始發狂,

呀WEN「雨」「恥」同時,

叫左我一聲,

"ANEGL..."

跟住佢就指左一指對面,

我一睇,

好大個恆生呀!!

跟住就CUT左呀媽線LA=  =

係好奈之前,

又係同呀WEN出街嘅時候,

我地2女1男,

男的是李生,

女的不用說了吧~

我同呀WEN約早過本來嘅時間半粒鐘,

因為我去佢屋企搵埋佢一齊去,

我係搭巴士嘅途中都係一路傾緊電話嘅,

咁我就黎落車LA,

佢就話等陣再打過比我LA喎,

落左車,

咁我就行去佢屋企LA,

緊住有人打比我喎,

咁我以為係呀WEN LA,

咁我又冇睇來電顯示喎,

一聽到有人打比我,

我就聽LA,

第1句就話,

"我行緊去LA,好快就到架LA,"

係呢個時候我重係以為「佢」係呀WEN,

跟住停左一停,

問我"我地約左幾點呀??"

係呢個時候我重係以為「佢」係呀WEN,

"吓!我去你屋企先呀MA,11點半先去家維村呀MA,"

佢話"喔~11點半"

我諗下諗下,

呀WEN把聲好似冇咁沉同埋冇咁懶架,

係呢個時候我都係唔知「佢」唔係呀WEN,

咁佢就話,

"我而加行緊過去架LA,"

我諗下諗下,

唔係喎,

呀WEN唔係係屋企等我咩??

再諗下諗下,

=口=

佢唔係呀WEN呀~囧

BINGO~

佢係李生,

我一諗到,

就同佢講,

"SOR呀~我唔知你唔係呀WEN!!"

"我都知你係認錯我架LA=W="佢話,

果一刻我真係覺得自己好LOR=  =

重有好多LOR野=  =

唔想講LA,

比人笑死=3=

日文~

重有兩日XDD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 66 | »