今日第2日正式返學... 好辛苦牙~~>口< 今日又唔知點解課室個冷氣勁凍... 差D凍死...==... 牙爸又係咁串我...勁衰... 唉... 聽日又要補課.... 想死......
今日係暑假ga最後一日la... 其實都好似冇放過咁... 成日都要返去補課...==... 而宜家暑假就完la... 都冇好好休息過.... 唉.... 又要見到一D勁唔想見ga人... 但係... 我想見ga... 都唔知會唔會再見到... 功課又未做曬.... 雖然我不嬲都唔會交...(哈哈...) 但係今年有好多新老師, 點都要扮下野~~呵呵~~ 唯有盡力KO佢la.... 加油!!!!!>0<