2007 年 2 月 20 日 星期二  |
| 2007-02-20 |
`開個新ga來打啦-vv-"
`睇緊唔知咩節目-
`關心妍唱歌真係好L姣-__-"好樣衰-_-`扮哂可愛咁..
`好嘔-____-`
`呢2日打到xG*真係好開心 =)
`睇{MY GIRL}{MY GIRL}{MY GIRL} *vvv*~好開心. 超好睇-
`等緊小媚篇日記- 打好了嗎?
`幾時睇{心想事成} ????
`又再1次cxx了/.\" 唉..點解會咁樣??
`係我自閉定係我唔同人傾唔同人講?
`我真係覺得冇人理我冇人想理我冇人願意理我..
`我覺得同你地分離哂.. 對唔住,朋友` 我知我唔應該咁諗. 但係-對唔住'
現在都結束了?
|
| 刊登時間:2007-02-20 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 20 日 星期二  |
| 2007-02-20 |
0220* Ch0itSz 生日快樂=)
`11點幾起身..
` 悶死-
`b0n北上丫..所以今日不能出去睇{心想事成}
`什麼時間才去看啊 ./田田田田田田田田\."""
` keep-
老了十歲
填詞:林夕
作曲:伍仲衡
編曲/監製:伍仲衡
情緒 死了 元氣 散了
力氣 未夠令愛移調
和你 夢醒了 第三者彷佛必要
而你 樂意 被纏繞
#怎想到我像被人隨便拋低的玩具
還不知應要怪誰 難道我豁得出去
怎想到你被別人狂追便成為伴侶
善變沒有罪 卻是壯舉#
*良心可一敲即碎
女人開始使我恐懼
遺失了你才明白我會消失了生趣
連心肝都可失去
然後犧牲我的眼淚
讓我 為你難堪下去*
難以 慘叫 唯有 苦笑
時間 為紀念你停掉
和你 避不了 指尖鬆脫的一秒
就似 自我 被焚燒
REPEAT#*
像老了十歲 巴不得一飲即醉
至少不必恐怕進睡
為一個你難承受痛苦是我的不對
消失的擺於心裡
然後花光我的眼淚
便會 累到無知睡去
|
| 刊登時間:2007-02-20 11:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 19 日 星期一  |
| 2007-02-19 |
在你遙遠的附近
歌手:方力申 | 作曲:雷頌德
填詞:林夕 | 編曲:Ted Lo
當 知道近期 抑鬱的你 給那一個人當後備
從來也未 咬著牙關生氣
難道你 錯愛他到沒救藥餘地
心 飛到舊地 想起跟你 別離亦沒那麼傷悲
仍然妒忌 但仍然關心你 無奈我 約你總要避
太上心 曾經與你散步過幾公分 就算一公分
相差千里也勝過別人 如何令我不擔心
*傻到 要住到你的新居附近
看著你 凌晨還何以未關燈
若這刻 你那手機微震 是否可感到我體溫
和你 遠或近仍像終身情人
告別了也共你同渡餘生
往事遠 記憶近 我仍然未死心
難甘心 遙望你被人熱吻
當 知你後來 跟他恩愛 突然明白我的悲哀
無論遠近 共時光怎比賽 難道我 與你未分開
Repeat *
仍緊隨你喜與悲 我問良心未算分離
仍如他和我可以比 我為何 敢為你生氣
Repeat *
仍緊隨你喜與悲 我問良心未算分離
仍如他和我可以比 我為何 敢為你生氣
除非流失幾世紀 縱隔著他未算疏離
離開才不捨不棄 跟你面對 卻沒法親你
這樣近卻像隔千里 你有事 我定會找你
原來放煙花果下{OM} 1聲,,我都會驚-__-`
好中意po歌詞-____-` 希望你地會睇=)
卡卡- 你地都po下丫 -v-"
不過你地都知d歌詞up乜嫁啦.. 哈哈*睇d粗体+underline果d咪得囉 xddd.. |
| 刊登時間:2007-02-19 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 51 | » |
|
tsztingluv
|
|
暱稱: {♠fAntsZ*♥♥♥.'▨; 性別: 女 國家: 香港 地區: 元朗區
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|