13* 弓囍`kt大日子 x)
今日返去得bon 1個-
但係見唔到佢-
之後雀屎返jor-
即刻去搵貝哥.. -vv-" sori*遲左
好記得黎chain話我唔比張card貝哥我就死 xb ` 咁易咩"
有好幾次都話要打死我=___=` 最後咪又係唔死 xD" 不過真係打一定死-0-"
maths-
o咀-___-`
老趙叫我地自己調位**-
中意坐邊樹就邊樹-
開頭諗住唔調......
之後bon叫我過去- 同colly坐=__=`
km就可憐luuu.. 要同soso坐~
choitsz係後面- makmak都係後面~
chin-
肥lee 派書-
又叫我地寫bkreport.
之後話計分wor-
choitsz同billy係到除3-__-~超好笑..
之後肥lee問我咩樹-__-`
默書- 出左貓=O=" sori ahh. x]
art*2-
乜都冇帶..
thz fungchun 借d紙來..先求到我! THZ*
lunch wif wilson,,steven,,bon- 珊瑚堡-
撞到yung,,jess,,kt* ahto 後join-
ahto+bon先回校睇班際-
之後我同wilson,,steven返去睇-
我又要搵好奈先搵到你.. 點解會咁樣??!*
陪人借earphone-
sori冇出過力-0-""""" 只係問左黎chain有冇耳機-_-`
L先生真係好鬼死串-____-` 同佢say hi淨係up下個頭咁-_-`仆街ahh=.="
不過好彩問佢借都問下我係咪要-_____-` ..
lunch time programme-
daisy發惡=___=`超多人比佢罰- banchan都比佢扣埋分-
ae-
又係冇人理wendy-___-` 佢仲叫我答野-0-"點知錯q左--"
le-
程sir又係咁啤住我喇-___-`麻鬼煩!!
放學傾聽日外展日ga野-傾傾下去左m記
等kt- 陪steven去買野- 點知又冇買wor !
但係自己買左支筆- kt最後冇黎
5點幾返到屋企-
媽媽係我前面-
佢開門我就岩岩到屋企=____=` 咁岩-_-`
外展日食自己-___-`
-{明天 或許來不及切 但曾經走過的昨天- 愈來愈遠}
-我做到了!
|