06.02*
6/2了-vvv-"
卡卡.. one day left!!
現在是17:46- 6 hrs left咋-vv-"
今天回sch and change pe3-
ema- boring -_____-"
music-笑料法**很好笑!
de*2-冇bring書- 肥徐叫我去扣fun-__-v
is-gameoverLEE叫我去t打好條tie=0="
佢唔知why,,gameoverLEE好中意同billy玩=__=:
maths- 仆街chiu sir-又唔夠pot up我們的名字-
只是在篤我們的背脊- 死仆街!! 你好LUN9!!仲好黑人憎LOR!!**
lunch wif wilson,,steven,,ahto,,bon,,billy,,lemon- po洱-
sit wif bon,,ahto,,wilson,,steven- 扯期欣想坐我們的位置呢!* xdd..
geog- 有用心上的!! 可是因為中文要dict-so要recite d C=__=v
仲好好彩咁比佢抽中我答ans=__=" 不會答after sch要去see佢=_='
chin-dict"""" 91fun /__\" ....... 唉!
ae2- 抄了notes-
after sch- 沒有see ms chow- omg*****
leave sch wif km+billy- at 4:15'
今天笑了十分小-__-'-
the most hapi thing is-
i can see u wif a big smile :)
說不出的想念******-
我好想on msn呀!! |