21*
原來我有很多事都不知道-
沒所謂喇..要知一定會知的:)
琴晚自己1個係屋企,,
dinner完左之後就返上屋企-
冇上uncle果到訓..
今晚自己係屋企訓..
10點幾返左入房-
係本簿到寫jor好多野..
開學以來ga野- 2B-
大笑- 每人*
寫左好多好多野-
同bonnie sms*
11點幾訓jor lu....
好想去街玩但係冇地方可以去
8點幾牙媽返左來-
10點幾細路叫我同媽媽去飲茶-
但係未訓醒所以冇去到
今日訓到12點先起身..
差唔多13 hrs.. *v*"
好開心- 卡卡*
on唔到MsN真係好慘.
聽日又要返學- /_\" 唔想返-
其實有冇功課ga??
我要多謝陳潔琳同學-
留左2個cm俾我咁鬼多xdd..
其他人來左都唔留-____-`
是鬼但喇.. 卡卡* 有人睇就okay :)
但係我想打xg多d..
{變數怎猜 劫數怎猜 要記得幸福的*狀況}
|