=)*
                        I will ALWAYS L0ve Y0u.
                      I will ALWAYS   Stay True.`

                   
                  Throught the go0d and bad I will stand true.
2007 年 1 月 14 日  星期日   晴天


2007-01-14

友誼篇
1)寫出你11個好朋友: bon,,su,,ahto,,shan,,yung,,billy,,jess,,km,,wilson,,steven,,某某
2)當中誰是你的best friend: bon,,su,,ahto,,某某
3)係邊到識:中學
4)寫出你最討厭的人: e+冇~

5)點解佢咁令你討厭:
6)多唔多人憎佢:
7)你多唔多fd:唔多掛..    開心就okay啦:)
 8)d fd對你好唔好呵: 好牙:)

愛情篇
9)有冇暗戀人? 有掛..但係算暗戀咩-0-"
10)係咪拍緊拖? no..

11)你係咪TB/TBG? 唔系'
12)有冇情敵?  下-   我唔知wor
13)理想既條件係?  你*

 

生日/個人篇
14)幾大? 13
15)幾時生日? 2月7號   ;]

16)生日想人比咩你? 是但啦..
17)想邊個同你慶祝? 你+all frdz =']
18)自問自己個樣點?   唔掂
19)你覺得自己性格點? mama地掛-   我自己唔太清楚
20)有咩想改善? 悲觀+懶
21)有咩想keep住?     繼續4xx日掛..
22)中意喊多定笑多? 笑=)
23)你覺得自己高唔高大? =___=`當然唔會=U="
24)自己會唔會太肥? 會呀會呀!..
25)爆唔爆粗? 俾人屈會,,嬲會,,忍唔住都會=="

興趣篇
26)係屋企中意做咩? 食野,,玩電腦,,睇xG`,,on msn(但係睇唔到人地sd黎ga野=_=`搵人救我啦!!)
27)join咩興趣班? no'
28)識唔識用photoshop? no'
29)中唔中意做運動? okay la -   最中意swim .33.'
30)自己既興趣係咩? 玩,,食,,siwm掛

學校篇
31)覺得自己學校點? 冇乜feel'
32)最中意邊個老師?ms lam.3."
33)最憎邊個老師?  唔知-冇掛
34)中意咩subject?   music-geog都okay中意'
35)討厭既科目? 唔知..
36)而家讀緊P/F/U 幾? f.2

生活篇
37)屋企有幾多人? 我果層得3個'
38)大家關係好唔好? okay啦
39)你會唔會唔想番屋企? 有時出街會..
40)WHY? 玩得開心掛-
41)你愛你的家人嗎? 好愛
42)有冇一D冇親屬關係既人同你一齊住? no
43)你會唔會成日攬住你既家人? 一向都唔會

節日篇
44)最中意咩節日呀?  人地ga b-day + christmas
45)點解?   好玩掛..
46)最同邊個過呢個節日? 你*
47)想點過?   見到你係到就okay喇=)
48)最憎邊個節日?
49)點解?
50)如果比你創辦一個節日..你會創辦咩日?   大笑日(same)
51)個日係幾時?    nvm`
52)點解想開呢日? 因為我好想個個都陪我笑到{kaka}聲'

情緒篇
53)喜怒哀樂之中,自己既情緒多數係?哀-
54)點解?    唔想講
55)想KEEP住嗎? nono..
56)有咩方法可以KEEP?
57)自己脾氣臭唔臭?  1時時啦..   心情唔好梗係差
58)如果自己脾氣唔好,有冇諗過改?  有
59)會唔會成日唔耐煩?  對住frd唔會-   對住媽媽會.   係到講SORI-
60)因咩事? 成日講野

音樂篇
61)識玩幾多種樂器?2掛..
62)請列出: 琴(識小小咋-O-") 牧童笛  
63)中唔中意音樂? 幾啦..
64)中意聽邊類型既歌? 多數都係pop music啦..
65)一旦中意個隻歌會唔會成日聽完又聽?   會呀會呀=333="
66)最中意既歌係? 好多-  餘震/hurt so bad/笑忘書/bad day/i was born to love u/命硬/California/三生有幸/我真的哭過 etc..
67)邊個唱? (餘震/hurt so bad/笑忘書)-張敬軒,,Daniel Powter,,唔知-0-",,justin,,Phantom Planet ,,(三../我..) Ronald
68)佢黎自邊到? hk x 3 ,, USA   有d唔知-0-"
69)佢係咪你最中意既歌手? 係呀-最愛鄭中基+張敬軒 >3333333333<!!!!!!!!

電視篇
70)係咪電視精? 唔係
71)中意睇邊類型既節目? 唔知
72)WHY? 冇得解
73)最中意既節目? 唔知
74)有咩咁好睇? -____-"
75)睇唔睇波? sometimes
76)點解睇/唔睇? 下..想睇咪睇.

電影篇
77)最中意睇咩戲? 笑片-   特別係鄭中基果D-
78)WHY? 佢正囉-V-" 
79)同邊個睇多? frdz'
80)係戲院睇定買碟睇?    50/50
81)你認為點先叫一套成功既戲? 笑片-  笑到人爆肚果D-令人睇幾次都唔厭果d
82)邊個演員做戲最好? 鄭中基!!
83)邊個做戲最扮野? 鄭中基!!
84)中唔中意睇戲? 幾中2 la..

"玩"篇
85)中意去邊到玩? 公園-  總之係好玩果d啦
86)想去邊到玩? 海洋公園=O="    總之係好玩果d啦
87)有冇同過FD去旅行? nono
88)去邊到玩多? 唱k,,行街-
89)中意係屋企定出去?   50/50
90)去過幾多個國家? 4/5 掛- 我都唔知-0-"
91)請列出: {太}國,,海南島,,china,,台灣,,馬來西亞
92)邊到最難忘?   台灣-
93)WHY? 食到好多好好味ga野食 =UUUUUU="

講野篇
94)會唔會成日開口講野就得罪人? 我鬼知-
95)最中意講關於咩? 唔知
96)覺得自己煩唔煩? 5g,,okay掛-
97)口頭禪係咩?  i dont know=_=`

完結篇
98)100問煩唔煩? 好煩
99)TAG比10個人: 唔tag
100)做哂既感受:=__=`

刊登時間:2007-01-14 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 9 日  星期二   晴天


2007-01-09

09.01.07*    Jess`生日快樂*


今天..  要對付的是eng comp. + cit
比想像中的易-    可是我想也會死掉-O-"
eng comp.  作了205字-  它寫明(not fewer than 200 words)'
我想我的作文未數很標準-V-"可是很多人都作了300幾字-_-`
cit都okay易=)     -
什麼什麼呀sir出的cit卷十分多tipz*
考完便與bon,,su,,km,,wilson走了-
去普洱join ahto 4人*-
-____-`   10時50分回003室考pth-   是003室沒錯嗎?'
wakaa*  小媚考時我在旁邊準備-    狂笑-_-`
{賣}老師說:[你不想要分喇嘛..幹嘛還在笑呀~]  
我回應1句:[幹嘛呀..那真的很好笑AH嘛..]   用不正常的pth..夾雜著廣東話-0-"
考完之後-      等bon+ su   *
等su的時候跟bon到了toilet拍照-v-"   
po一些吧../\/\"

家政室搬下來女廁而盛傳有鬼的鏡子-
看到我吧  xddddd..-
還有一些呀!
  -_________-``
-常給人笑的細腳=__="
回到家才發現原來這照片很恐怖*有眼睛的>___<"  `steven的書'好像不是他的


wilson+km回來了-還拿了我們的袋子-  thz*
我,,su,,bon 3人走了-   去了珊瑚堡食lunch-
後面有2個人-  =O= 他們很煩..
su很沒禮貌啊! 別人聽不到你要奶茶-她卻說:{喂!}  oh..真不該=}
lunch後上了m記溫習=)    等su拿maths東西`
溫書溫書溫書***********************************
ahto來了-   原來說要回家補習,,可是最後說不用了-
-VVVVV-"正點-  我識計了 *vvvvvvvvvvv*"
可是明天不是又死了嗎=_____=`
溫完習便快快的回家後{花C奶}   =vv="
韻律泳!!*    雞串!!*   還有的我忘記了=U="
溫maths-___-`    放我飛機喇-_-*都沒有打來的=0="
跟本就沒有用心去溫的*   不及geog時的用心/.\"
我on不到msn啊..     怎辦-__-"
很想跟大佬你聊天-0-"
我要長高=____________="
我愛張敬軒-33333333-"

刊登時間:2007-01-09 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 8 日  星期一   晴天


2007-01-08

08.01.07* Jay 生日快樂`

今早6點3起身了..
比上星期遲了30mins =U="
可是仍然不足夠-
昨晚做了1個很可惡的夢..
又不能呼吸..又不能說話....
好像快死了....  我起來了-
可是我到了早上依然很害怕/.\"
好了..
eng+ae2都沒有溫過-
早就知道一定會死掉.
果然沒錯=___=`  小媚的西屎卷很勁-V-"
最後的一頁全空了!*   真西厲 *v*"
我也只寫了1-2句..
考完便與bon`su去買東西*
買完便去食東西-U-"     朱古力puff很美味:)
可是今天破費了-
bonnie明天記得還錢啊!-vvvv"-"
su走了..她去探婆婆呢*
我和bon去了大河道m記-
她真是十分幸運-    她撞見她妹妹呢*
她妹妹還叫: {姐姐啊!!姐姐啊!!}
bon她當然快快的閃走了..
最後我們2人都回家去了*
bon說不會on msn,,可是還是on了=VVV="
回家後沒有溫書的時候在拍照啊!*
-  我愛的winnie the pooh  >333<'

6點正出門到元朗與媽媽打邊爐-33-"
這是我第3次出街穿裙子呢'
oh..我怎麼會把褲子全洗掉啊.../.\"
幸好沒有冷死=WWW="
6點半開始食了='D~
post相-    :]第一次po的..=}
-呵呵    我們食飽了=P



tmr*   eng comp. + cit`
李sir說:{is+cit每樣肥佬的同學都會有禮物!}*
噢噢噢!!  我的媽,,我想我會收到禮物-

po 1 po上星期6在chowtaifuk影的相吧=]

-我10分可愛的細路.33333333."  超級可愛.3."

-  me .. 還有BB  -33-"

刊登時間:2007-01-08 09:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
tsztingluv
暱稱: {♠fAntsZ*♥♥♥.'▨;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌

2007-04-17
2007-04-16
2007-04-15
2007-04-14
2007-04-13


日誌分類

全部 (152)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 


RSS Feed